Logo magazínu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

10/33
Prohlédnout znovu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej

Co slibuje Babišova vláda? Uniklo programové prohlášení! Obsahuje nezvyšování daní i ne euru

Zpěvačka Lenka Filipová (71): Vážné zranění hlavy! Po děsivém pádu ze schodů

Češi mají nejdražší elektřinu, uvedli evropští statistici. Proč platíme jak mourovatí?!

Nová finta kyberšmejdů: Používají jména policistů a bankéřů, kteří existují!

Životní partnerka Dany Drábové: Překvapení u Pavla, nečekané přiznání a dojemný vzkaz

Turek čelí podezření: Nezdaněné miliony z prodeje veteránu? „Idiotiny,“ čílil se