Logo magazínu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

6/33
Prohlédnout znovu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej

Co slibuje Babišova vláda? Uniklo programové prohlášení! Obsahuje nezvyšování daní i ne euru

Půl roku po smrti Aničky Slováčkové (†29): Dočkala se místa odpočinku! S momentkou, kdy byla šťastná…

Babišova slova o vládě s SPD zachytilo video: „Jsou neškodní!“ ODS se mu vysmála

Nová finta kyberšmejdů: Používají jména policistů a bankéřů, kteří existují!

Zemřel šéf Úřadu práce Krištof (†46). Vzala nám ho rakovina slinivky, truchlí mluvčí

Životní partnerka Dany Drábové: Překvapení u Pavla, nečekané přiznání a dojemný vzkaz