Logo magazínu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

19/33
Prohlédnout znovu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej

Blackout v Česku: Co se stalo a proč? 7 otázek a odpovědí

Začal filmový festival v Karlových Varech: 10 překvapení z červeného koberce!

Česko bez proudu, ale s humorem: Vtipy o blackoutu baví internet

Arachnolog pro Blesk: Na Moravě se šíří „česká tarantule“! Útočí skokem, ale...?

Bleskové povodně v Texasu smetly i dětský tábor: 24 mrtvých, přes 20 holčiček hledají

Horolezkyně Klára Kolouchová (†46) zemřela na Nanga Parbat: Mrazivá slova o prokleté hoře