Logo magazínu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

16/33
Prohlédnout znovu

Stavba metra D pokračuje: Dělníkům zbývá prorazit tunel mezi linkami D a C

Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Přes 30 metrů pod zemí probíhají již přes rok stavební práce na trase metra D. Stavitelé zatím vykopali 1,6 km tunelů | Jakub Poláček
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prorážka na stavbě prvního úseku metra D z mezistaničního tunelu do budoucí stanice Olbrachtova, 1. prosince 2023, Praha. | ČTK / Deml Ondřej

Blackout v Česku: Co se stalo a proč? 7 otázek a odpovědí

Začal filmový festival v Karlových Varech: 10 překvapení z červeného koberce!

Vášnivý Krejčík: Žhavé polibky s panem učitelem!

Adam Mišík po rozchodu s Natálkou: Ve Varech ve varu s jinou kočkou!

Bleskové povodně v Texasu smetly i dětský tábor: 24 mrtvých, přes 20 holčiček hledají

Česko bez proudu, ale s humorem: Vtipy o blackoutu baví internet