Logo magazínu

Boj o železniční most: Architekt Tej zpracuje studii proveditelnosti jeho rekonstrukce

33/34
Prohlédnout znovu

Boj o železniční most: Architekt Tej zpracuje studii proveditelnosti jeho rekonstrukce

Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ham
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky

Zákulisí Zemanovy oslavy: Opozdilá Bohdalová, drsný vtip na Pavla a grilované selátko

Svědectví Miloše Zapletala ke kauze „únosu“ režiséra Adamce: Hádka s Janou v bance o peníze

Exkluzivní předvolební průzkum SCaC pro Blesk: Koho Češi chtějí v čele vlády? A jak vůbec znají politiky?

Útočník v Chomutově ubodal člověka! Probudil nás nelidský řev, řekl soused

Babiš na Hradě u Pavla kvůli střetu zájmů: Řešili i kauzu „Čapák“!

Unikátní vila s chatou Jana Masaryka na prodej: Nemovitost v Davli prodává známý lobista!