Logo magazínu

Boj o železniční most: Architekt Tej zpracuje studii proveditelnosti jeho rekonstrukce

15/34
Prohlédnout znovu

Boj o železniční most: Architekt Tej zpracuje studii proveditelnosti jeho rekonstrukce

Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ham
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky

Pavel v zemi samurajů: Šílené vedro přes 36 °C! Obdivoval šinkanzen a hrad z „bondovky“

Zemřel praotec metalu Ozzy Osbourne (†76): Stihl vysněnou rozlučku!

Trumpa dohání kauza Epstein: Fotky ukazují pedofila na jeho „svatbě století“. A k tomu svědectví bratra

Mámě Lucii (38) rakovinu plic odhalili až v pokročilém stádiu: Smrtelná nemoc přišla tiše

Zpěvačka Ewa Farna šla s pravdou ven: Proč si najednou mění jméno!

Známá reportérka končí v extralize. Kluby si stěžovaly na její práci, zůstane u fotbalu