Železniční most na Výtoni zachovat! Pražští zastupitelé rozhodli jasně, třetí kolej chtějí
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ham
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky