Logo magazínu

Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: „Oprava je nejrychlejší řešení,“ píše Scheinherr ministrovi

25/25
Prohlédnout znovu

Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: „Oprava je nejrychlejší řešení,“ píše Scheinherr ministrovi

Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Martin Přibyl
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Michal Protivansky
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Michal Protivansky
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Náměstek pražského primátora pro dopravu Adam Scheinherr na tiskové konferenci na Nábřeží Edvarda Beneše (31. srpna 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Náměstek pražského primátora pro dopravu Adam Scheinherr na tiskové konferenci na Nábřeží Edvarda Beneše (31. srpna 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) představil Portál dopravy. | Blesk:FOTO: Jiří Koťátko / CNC
Pohřeb Věslava Michalika: Ministr dopravy Martin Kupka (ODS). (23. 6. 2022) | Blesk:FOTO:CNC/ KAREL KOPAC

Blackout v Česku: Co se stalo a proč? 7 otázek a odpovědí

Začal filmový festival v Karlových Varech: 10 překvapení z červeného koberce!

Vášnivý Krejčík: Žhavé polibky s panem učitelem!

Adam Mišík po rozchodu s Natálkou: Ve Varech ve varu s jinou kočkou!

Bleskové povodně v Texasu smetly i dětský tábor: 24 mrtvých, přes 20 holčiček hledají

Lenka se utopila v „jezeře smrti“: Bolestivá slova zoufalé rodiny