Logo magazínu

Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: „Oprava je nejrychlejší řešení,“ píše Scheinherr ministrovi

24/25
Prohlédnout znovu

Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: „Oprava je nejrychlejší řešení,“ píše Scheinherr ministrovi

Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Martin Přibyl
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Michal Protivansky
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Michal Protivansky
Podle Scheinherra bude oprava železničního mostu na Výtoni nejrychlejší řešení | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Náměstek pražského primátora pro dopravu Adam Scheinherr na tiskové konferenci na Nábřeží Edvarda Beneše (31. srpna 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Náměstek pražského primátora pro dopravu Adam Scheinherr na tiskové konferenci na Nábřeží Edvarda Beneše (31. srpna 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) představil Portál dopravy. | Blesk:FOTO: Jiří Koťátko / CNC
Pohřeb Věslava Michalika: Ministr dopravy Martin Kupka (ODS). (23. 6. 2022) | Blesk:FOTO:CNC/ KAREL KOPAC

Viera (80) celý život pečuje o postiženou dceru Věrku (59): Sama je na vozíku! Plakala pro ně i Burešová

Noční manévr Leoše Mareše: S kufrem z domova do hotelu! Přitom bydlí nedaleko

Miloš Zeman odhalil rodinné trápení: Dcera Kateřina má zdravotní problémy!

Únos a vydírání v Praze! Cizinci chtěli za muže 200tisícové výkupné

Zneužili nemocného člověka! Babiš se ve Sněmovně rozbrečel kvůli synovi, střet zájmů nevysvětlil

Hokejista David Pastrňák a jeho krásná Rebecca: Utajené miminko!