Logo magazínu

Terminál Smíchov i rekonstrukce Masarykova nádraží: Jaké železniční stavby se v Praze plánují?

44/75
Prohlédnout znovu

Terminál Smíchov i rekonstrukce Masarykova nádraží: Jaké železniční stavby se v Praze plánují?

Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Ropid společně s IPRem a Správou železnic připraví studii k pražskému S Bahnu. | Ropid
Takhle bude vypadat budoucí zastávka na pražském letišti. | IDHEA
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Takto by mělo vysočanské nádraží vypadat. | SŽDC
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kterou nechalo vypracovat hlavní město. | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, ktetou nechalo vypracovat hlavní město. | m.vize
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat. | Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes. | David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes. | David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes. | David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes. | David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes. | David Zima
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel. | A 69 - architekti s.r.o.
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží. | Správa železnic
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží. | Správa železnic
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany. | ČTK / Říhová Michaela
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021). | ČTK / Šimánek Vít
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny. | Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny. | Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny. | Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní. | Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní. | Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní. | Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní. | Správa železnic

ONLINE: Uplakaní Slavíci vzpomínali na Aničku (†29): Nejtěžší zkouška pro bráchu Felixe!

Zázrak Blesku je zpět: 6 rodin, 6 příběhů a vaše štědrost! Pomáhejte s námi!

Svědci o neštěstí na hradecké ZŠ: Popálené děti a manévr u sprchy! Pomohl klient posilovny

Zemřel Jan Patočka, syn filozofa Patočky. Kvůli režimu pracoval jako dělník

Mareš za Hezuckým v nemocnici: Mlčeli jsme a přitulili se

Jmenuji se Mirek a mám rakovinu slinivky! Topolánek v emotivním projevu popsal boj s nemocí a poděkoval ženě