Logo magazínu

Nový most pod Vyšehradem místo starého? Ještě není hotovo, zachování řeší už i ministři a Praha 5

1/37
Prohlédnout znovu

Nový most pod Vyšehradem místo starého? Ještě není hotovo, zachování řeší už i ministři a Praha 5

Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Ledaři v zimě u železničního mostu roku 1929. | ČTK
Vltava a železniční most roku 1939. | ČTK
Parní lokomotiva na železničním mostu roku 1948. | ČTK
Původní železniční most, foto z roku 1873. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Původní železniční most dle kresby J. Scheiwla z roku 1870. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Výměna konstrukce železničního mostu pod Vyšehradem v roce 1901. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Ministr kultury Martin Baxa při rozhovoru pro Blesk. | Blesk:Martin Pekárek
Ministr kultury Martin Baxa při rozhovoru pro Blesk. | Blesk:Martin Pekárek
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) představil Portál dopravy. | Blesk:FOTO: Jiří Koťátko / CNC
Předávání státních vyznamenání: Ministr dopravy Martin Kupka | Blesk:FOTO:CNC/ KAREL KOPAC
Adam Sscheinherr s Michalem Horáčkem. | Michal Protivanský
Adam Scheinherr | Martin Pekárek, DPP, Facebook

Letní smůla expremiéra Paroubka: Vážné zranění nohy!

Dáda po návratu z léčebny: Poprvé ve společnosti! S Aničkou »na srdci«

Rodina v bojnické zoo ohrozila skupinu opiček: Krmením je mohla zabít!

Vrah v Krči způsobil své oběti mnohačetná poranění včetně řezných ran! Už má želízka

Vrchol japonské mise: Pavla přijal císař i premiér. A nečekané setkání a „pokec“ v češtině

Známý písničkář se změnil k nepoznání: Strach o Honzu Nedvěda (78)!