Logo magazínu

Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!

17/129
Prohlédnout znovu

Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!

Hlavní nádraží na snímku z roku 1878. | ČTK/Sbírka Scheufler
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Architekt Josef Fanta je autor návrhu odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze v secesním slohu. | Wikipedie
Secesní přestavba odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze na snímku z roku 1907. | Wikipedie
Pražské hlavní nádraží v roce 1878 | Wikipedie
Historický snímek hlavního nádraží | Wikipedie
Unikátní secesní výzdoba Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží. | CNC/Alexandr Malachovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Tonda Tran TONDA TRAN
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
V těchto místech by se měl podchod z Hlavního nádraží propojit se Seifertovou ulicí. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Soňa zachránila život napadenému mladíkovi na hlavním nádraží: Popsala detaily hrozného incidentu | Reprofoto ČT
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. | CNC/David Malík
Video se připravuje ...
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. Sály by měly opět získat podobu z počátku 20. století. | Ateliér M1architekti s.r.o.
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek. | ČTK/Horázný Josef
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek. | ČTK/Horázný Josef

Šaráda i hra vabank! Do »čachrů« v ČT si rýply její bývalé hvězdy, reportér Hynek přidal varování

Jiřina Bohdalová (94): Akutní operace srdce!

Kontroverzní ochránce práv Stanislav Křeček: Oslava za 208 tisíc! Na účet úřadu?!

Bílá místa v časové ose bitcoinové kauzy: Důležité informace chybí, ale... ukázala na Stanjuru

Detaily o íránském jádru odhaleny: Supertajné továrny v masivu skal! Ani rakety je nezničí!?

»Bejby« Jágr se na Floridě špičkoval s Dominikou kvůli lososovi: Možná mě zabije!