Praha má novou vizuální identitu. Chce se prezentovat jako kulturní metropole a ne jako centrum alkoturismu
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism
Prague City Tourism představila novou vizuální identitu. Chce Prahu ukázat jako moderní sofistikované město. Nechala vyrobit i nové suvenýry
|
Prague City Tourism