První dopravní tryskáč východního bloku: Sběratel ho má na zahradě a vrátil mu lesk i slávu
3
/
39
Prohlédnout znovu
První dopravní tryskáč východního bloku: Sběratel ho má na zahradě a vrátil mu lesk i slávu
Kabina pro business třídu po rekonstrukci
|
Zbyněk Schnapka
Místo pro navigátora po rekonstrukci
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pro business třídu před rekonstrukcí
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve v novějších barvách ČSA z 60. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Karel Tarantík (68) před letadlem TU – 104 A
|
Zbyněk Schnapka
Aby se mohlo letadlo opravit, musel Karel Tarantík za 3000 Kč koupit tento veliký klíč.
|
Zbyněk Schnapka
Aby se mohlo letadlo opravit, musel Karel Tarantík za 3000 Kč koupit tento veliký klíč.
|
Zbyněk Schnapka
Dobové uniformy letušek ČSA
|
Zbyněk Schnapka
Dobové uniformy letušek ČSA
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pro business třídu
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pro business třídu
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pro business třídu
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pro business třídu
|
Zbyněk Schnapka
Karel Tarantík (68) sedí v prosklené špici letadla, kde bylo místo pro navigátora.
|
Zbyněk Schnapka
Karel Tarantík (68) sedí v prosklené špici letadla, kde bylo místo pro navigátora.
|
Zbyněk Schnapka
Místo pro navigátora před rekonstrukcí
|
Zbyněk Schnapka
Karel Tarantík (68) sedí v prosklené špici letadla, kde bylo místo pro navigátora.
|
Zbyněk Schnapka
Tady seděli piloti.
|
Zbyněk Schnapka
Tady seděli piloti.
|
Zbyněk Schnapka
Tady seděli piloti.
|
Zbyněk Schnapka
Tady seděli piloti.
|
Zbyněk Schnapka
Místo pro radistu.
|
Zbyněk Schnapka
Místo pro palubního mechanika.
|
Zbyněk Schnapka
Místo pro palubního mechanika.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pilotů po rekonstrukci.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve starších barvách ČSA z 50. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve starších barvách ČSA z 50. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve starších barvách ČSA z 50. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve v novějších barvách ČSA z 60. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve v novějších barvách ČSA z 60. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Letadlo TU – 104 A ve v novějších barvách ČSA z 60. let minulého století.
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pilotů po rekonstrukci.
|
Zbyněk Schnapka
Kabina pilotů před rekonstrukcí.
|
Zbyněk Schnapka
Dojemné zapíjení Jiřího Krampola (†87): Vémolův obřad, múza Bláhová i hvězda Kameňáku
Jansta obviněný v motolské kauze je na svobodě! Ludvík a Budinský ve vazbě zůstávají
Předseda asociace autoškol o chybějících komisařích: Stáří, vysoké nároky, málo peněz a nevděk. Co zachrání situaci?
Psychologické triky v restauracích: Jak jim nenaletět a zbytečně neutrácet?
Martin Krampol poprvé promluvil: Táto, krvácí mi srdce! Kdy za ním byl naposledy a co poznal?
Ostuda v Letňanech: Šílená matka na ledě!