Logo magazínu

Poběda, Volha i Trabant: V Brně vystavují bouráky východního bloku

7/14
Prohlédnout znovu

Poběda, Volha i Trabant: V Brně vystavují bouráky východního bloku

Nablýskaná ruská Poběda z roku 1956, první sovětský osobní automobil dostupný také v zahraničí. V Polsku se montoval pod názvem Warszawa. | Zdeněk Matyáš
Nezničitelný trabant made in DDR ze Zwickau. Model 600 se poprvé objevil v roce 1963 na veletrhu v Brně. S dvoudobým dvouválcovým motorem zvládl náročná stoupání, nejvyšší rychlost 100 km/h. | Zdeněk Matyáš
Retro výstavu doplňují snímky mapující životní styl spojený s dobovými automobily a motocykly. Jejich autorem je Vilém Heckel (1918-1970). | Zdeněk Matyáš
Nezničitelný trabant made in DDR ze Zwickau. Model 600 se poprvé objevil v roce 1963 na veletrhu v Brně. S dvoudobým dvouválcovým motorem zvládl náročná stoupání, nejvyšší rychlost 100 km/h. | Zdeněk Matyáš
Populární skútr ČZ 175, hit strojírenského veletrhu v roce 1956 a stylová modelka. | Zdeněk Matyáš
Majestátní Volha z roku 1958 přezdívaná carevna. Nejslavnějším majitelem tohoto vozu byl kosmonaut Jurij Gagarin. | Zdeněk Matyáš
Detail kapoty majestátní Volhy z roku 1958 přezdívané carevna. Nejslavnějším majitelem tohoto vozu byl kosmonaut Jurij Gagarin. | Zdeněk Matyáš
Výstavu si určitě nenechají ujít pamětníci, pro které je to návrat do motoristického mládí. | Zdeněk Matyáš
Retro výstavu doplňují snímky mapující životní styl spojený s dobovými automobily a motocykly. Jejich autorem je Vilém Heckel (1918-1970). | Zdeněk Matyáš
Škoda 1000 MB de Luxe. Prodejní hit konce 60. a začátku 70. let, lidový vůz s motorem vzadu. | Zdeněk Matyáš
Škoda 720, favorit, který se měl postavit západním bourákům. Na podobě karosérie se podílel italský průmyslový designér Giorgetto Giugiaro. Tento prototyp z roku 1971 skončil na desetiletí odstavený v soukromé zahradě. | Zdeněk Matyáš
Škoda 720, favorit, který se měl postavit západním bourákům. Na podobě karosérie se podílel italský průmyslový designér Giorgetto Giugiaro. Tento prototyp z roku 1971 skončil na desetiletí odstavený v soukromé zahradě. | Zdeněk Matyáš
Další unikát, který nedostal šanci. První československý elektroautomobil EMA vyvíjel v Brně Výzkumný ústav elektrických strojů točivých společně s VUT. | Zdeněk Matyáš
Další unikát, který nedostal šanci. První československý elektroautomobil EMA vyvíjel v Brně Výzkumný ústav elektrických strojů točivých společně s VUT. | Zdeněk Matyáš

Pavel s lídry světa na recepci v Haagu: U stolu s králem a Trumpem! Královna Máxima zářila ve žlutém overalu s pelerínou

Festival oznámil další jména: Přijede i hvězda Padesáti odstínů šedi Dakota Johnsonová!

Neodstoupím, hřímal Babiš ve Sněmovně. Na znalce z kauzy Čapí hnízdo žene policii

Boj o šéfa ČT, pokus číslo 2: Chudárek, nebo Fridrich? A změní volbu radních podpásovka od „vyhozeného“ Mrzeny?

Tornádo mu zničilo vinohrad, obnovil ho a teď: Štěpána (†47) si vzala rakovina!

Pokus o zapálení synagogy v Brně a velebení teroristů! Policie zadržela pět mladých, většině ještě není 18