Logo magazínu

Poběda, Volha i Trabant: V Brně vystavují bouráky východního bloku

3/14
Prohlédnout znovu

Poběda, Volha i Trabant: V Brně vystavují bouráky východního bloku

Nablýskaná ruská Poběda z roku 1956, první sovětský osobní automobil dostupný také v zahraničí. V Polsku se montoval pod názvem Warszawa. | Zdeněk Matyáš
Nezničitelný trabant made in DDR ze Zwickau. Model 600 se poprvé objevil v roce 1963 na veletrhu v Brně. S dvoudobým dvouválcovým motorem zvládl náročná stoupání, nejvyšší rychlost 100 km/h. | Zdeněk Matyáš
Retro výstavu doplňují snímky mapující životní styl spojený s dobovými automobily a motocykly. Jejich autorem je Vilém Heckel (1918-1970). | Zdeněk Matyáš
Nezničitelný trabant made in DDR ze Zwickau. Model 600 se poprvé objevil v roce 1963 na veletrhu v Brně. S dvoudobým dvouválcovým motorem zvládl náročná stoupání, nejvyšší rychlost 100 km/h. | Zdeněk Matyáš
Populární skútr ČZ 175, hit strojírenského veletrhu v roce 1956 a stylová modelka. | Zdeněk Matyáš
Majestátní Volha z roku 1958 přezdívaná carevna. Nejslavnějším majitelem tohoto vozu byl kosmonaut Jurij Gagarin. | Zdeněk Matyáš
Detail kapoty majestátní Volhy z roku 1958 přezdívané carevna. Nejslavnějším majitelem tohoto vozu byl kosmonaut Jurij Gagarin. | Zdeněk Matyáš
Výstavu si určitě nenechají ujít pamětníci, pro které je to návrat do motoristického mládí. | Zdeněk Matyáš
Retro výstavu doplňují snímky mapující životní styl spojený s dobovými automobily a motocykly. Jejich autorem je Vilém Heckel (1918-1970). | Zdeněk Matyáš
Škoda 1000 MB de Luxe. Prodejní hit konce 60. a začátku 70. let, lidový vůz s motorem vzadu. | Zdeněk Matyáš
Škoda 720, favorit, který se měl postavit západním bourákům. Na podobě karosérie se podílel italský průmyslový designér Giorgetto Giugiaro. Tento prototyp z roku 1971 skončil na desetiletí odstavený v soukromé zahradě. | Zdeněk Matyáš
Škoda 720, favorit, který se měl postavit západním bourákům. Na podobě karosérie se podílel italský průmyslový designér Giorgetto Giugiaro. Tento prototyp z roku 1971 skončil na desetiletí odstavený v soukromé zahradě. | Zdeněk Matyáš
Další unikát, který nedostal šanci. První československý elektroautomobil EMA vyvíjel v Brně Výzkumný ústav elektrických strojů točivých společně s VUT. | Zdeněk Matyáš
Další unikát, který nedostal šanci. První československý elektroautomobil EMA vyvíjel v Brně Výzkumný ústav elektrických strojů točivých společně s VUT. | Zdeněk Matyáš

Novotného pouštějí z basy: Poslední dopis z vězení pro Blesk: „Stihl jsem 5 kázeňských trestů!”

Moderátorka Eva Decastelo (47): Otevřeně o návratu k manželovi!

Podivné rande Barrona Trumpa: Nechal vyklidit celé patro Trump Tower!

Veronika (32) hubla tělo »šedesátky« a váhu metráčka: Rozhoduje i cukr v kávě! A 5 jejích zaručených tipů

Jiří Krampol (†87) je dva měsíce po smrti a… Objevila se jeho závěť!

Blesk Ordinace se rozloučila v Praze: 4165 vyšetření, u 150 lidí problém s tlakem a 15 podezření na rakovinu!