Logo magazínu

Parta nadšenců opravovala 23 let parní lokomotivu: Je jediným exemplářem na světě

5/8
Prohlédnout znovu

Parta nadšenců opravovala 23 let parní lokomotivu: Je jediným exemplářem na světě

Dlouholetý předseda Společnosti železniční, výtopna Veselí nad Moravou Jiří Růčka před lokomotivou, která se stala součástí života jeho a dalších 17 jeho spolupracovníků. | Hynek Zdeněk
Ten kotel jim dal zabrat. Oprava kotle a jeho rozvody trubek, kde jich je 150 metrů, zabrali nadšencům několik let práce. | Hynek Zdeněk
Po mnoha letech práce už schází k vyjetí na trať jen drobnosti. Například nový nátěr. | Hynek Zdeněk
Parní lokomotiva 1435 EP 1000 ČKD se nachází v lokomotivním depu ve Veselí nad Moravou. | Hynek Zdeněk
Renovaci komplikovala chybějící dokumentace. Nadšenci měli k dispozici pouze výkresy celku, detaily jim scházely. | Hynek Zdeněk
Ucelený tvar získala lokomotiva až po mnoha letech práce party 18 lidí. | Společnost železniční, výtopna Veselí nad Moravou.
Partě nadšenců trvalo několik let, než se jí podařilo dát do pořádku kotel. Přestože to navenek nevypadá, je plný potrubí. | Společnost železniční, výtopna Veselí nad Moravou.
V tomto stavu se dostala parní lokomotiva 1435 EP 1000 ČKD v roce 1992 do Veselí nad Moravou. | Společnost železniční, výtopna Veselí nad Moravou.

Celoživotní trauma Patrika Hezuckého: Rozdával radost, sám truchlil

Babišův návrat do Strakovky: Ochranka, vila i limuzína s řidičem! Na co má po jmenování nárok?

Sněmovní cestovka pokračuje? Okamura letěl za statisíce vojenským letounem, Pekarová si rýpla

Plastický chirurg Měšťák šokoval: Klientka chtěla prsní implantáty s popelem psa!

Nevyléčitelně nemocná Ivana měla poslední přání: Svatba v obývacím pokoji! Jen tři dny před odchodem...

Boj s rakovinou i láska s komentátorem! České florbalistky při domácím MS jak je neznáte