Pavel si splnil životní sen: Veterán je drahý koníček, ale hlavně velká láska
Ve Slavkově u Brna se lidé mohli díky Veteranfestu vrátit do první poloviny 20. století.
|
Hynek Zdeněk
Na Veteranfestu patřillo Aero 30 z roku 1935 mezi nejnižší auta.
|
Hynek Zdeněk
MG z roku 1939 patřilo na Veteranfestu mezi nejstarší vozy, vyrobené do roku 1945.
|
Hynek Zdeněk
Na pořádek na Veteranfestu ve Slavkově dohlíželi prvorepublikoví četníci. Přijela i herečka Alena Antalová (vpravo).
|
Hynek Zdeněk
Téměř 100 let staré auto, Ford T z roku 1927.
|
Hynek Zdeněk
K Veteranfestu ve Slavkově tradičně patřily dobově oděné dámy.
|
Hynek Zdeněk
Takto vypadala tovární Škoda vyrobená v roce 1937.
|
Hynek Zdeněk
Tatra 54 z roku 1932, jeden ze zástupců československého automobilového průmyslu před 2. světovou válkou,
|
Hynek Zdeněk
V popředí je Tatra 57 A z roku 1936, hned za ní stojí Wolseley 10 z roku 1946.
|
Hynek Zdeněk
Škody Populár. V popředí stojí model z roku 1939, hned za ním světlomdorý model byl vyroben o rok dříve.
|
Hynek Zdeněk
Roll Royce z roku 1954 patřil ve své době k nejdražším autům.
|
Hynek Zdeněk
S tímto veteránem se závodilo. Aero Minor Sport byl vyroben v roce 1942.
|
Hynek Zdeněk
Chevrolet universal AS Sport Roaster z roku 1930. Šlo o jedno z nejmasívněji vyráběných aut do roku 1950. Z linek sjelo celkem 640 980 kusů.
|
Hynek Zdeněk
Praga Piccolo 203 z roku 1933, další ze zástupců československého automobilového průmyslu na Veteranfestu ve Slavkově.
|
Hynek Zdeněk
Pseudoveterán. Přestože auto vypadá na první pohled, že spadá do 30. či 40. let 20. století, tento Excalibur byl vyroben až v roce 1981.
|
Hynek Zdeněk
Legendární Tatra 12 z roku 1927, jeden z nejstarších kousků na Veteranfestu ve Slavkově.
|
Hynek Zdeněk
Dora, historický unikát. Ač se to zdá neuvěřitelné, tal tento elketromobil byl vyroben už v roce 1906.
|
Hynek Zdeněk
Ke krásným autům patřily krásné dámy. Ty pózují u Aera 30 z roku 1939.
|
Hynek Zdeněk