Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace
4
/
7
Prohlédnout znovu
Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace
Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace.
|
Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený
|
Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal.
|
Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného
|
Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«.
|
Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře
|
archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant
|
archiv Blesku
Komunikace s úřady v mobilu: Portál občana spouští novou aplikaci, jak vám usnadní život?
Kompletní obsazení 13. řady StarDance odhaleno! Kdo z profesionálních tanečníků se vrací?
Zeman poprvé otevřeně o naslouchátku: Hodně mi pomáhá, někdy ale selže
Scotland Yard ocenil české kolegy za zásah proti střelci z FF: „Prokázali mimořádnou odvahu!“
Češka Adéla pro Blesk popsala záplavy v Dubaji: Byl to masakr, brodila jsem se po kolena ve vodě!
Jitka Čvančarová promluvila o své postavě: Není to lehké