Logo magazínu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

4/7
Prohlédnout znovu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace. | Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený | Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal. | Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného | Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«. | Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře | archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant | archiv Blesku

Zdrcená vdova po Hezuckém (†55) Nikola: Těžké poslední měsíce s milovaným Patrikem

Babiš se zbaví Agrofertu: 10 otázek a odpovědí. Opravdu vyřešil střet zájmů? Zůstane v holdingu rodina?

Ruský útok u hranic: České a polské stíhačky ve vzduchu!

Politolog pro Blesk: Pavel prostě Turka nejmenuje. Hrozí žaloba na prezidenta?

V litoměřické nemocnici zemřela 2 miminka: Jeden z nejlepších lékařů mimo službu?

Soud Noskové s expartnerem kvůli násilí: Zarážející svědectví jeptišky! Která mu dříve pomáhala