Logo magazínu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

5/5
Prohlédnout znovu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

Jak upozornil server 9to5Google, podobná funkce byla ve velmi omezené formě testovaná již minulý rok. Nyní se rozšířila a rozšířil se i test, narazit na něj mohou obyvatelé USA. | pex.com
Youtube vyvíjí algoritmus, který bude schopný rozpoznat produkty ukázané ve videích. | Google
„Experimentujeme s novou funkcí, která detekuje produkty zobrazené ve videích, včetně doplňujících produktů. Funkce bude zobrazena mezi doporučenými videi, uživatelé ji uvidí pod přehrávačem,“ uvádí YouTube. | Pixabay
Podle YouTube je cílem pomoci lidem získat informace o produktech, o kterých se ve videích hovoří. | Pixabay
Reálný cíl ale bude přiživit se na tzv. affiliate odkazech, které mohou být velmi lukrativní. Tedy Google by získával od firem podíl za to, že produkty vyjmenovává a přikládá k nim odkazy na obchody. | Pixabay

Dohra kolapsu: Šéf digitální agentury rezignuje! „eDoklady jsou váš pr*ser,“ hádali se Piráti a Jurečkův muž

Další Andrejova zrzka! Schillerová změnila na vítězné volby účes: „Změna je život”

Pelta je v nemocnici, s žádostí ale neuspěl. V pondělí by měl nastoupit do vězení

Tragédie v pražské škole během voleb: Muž vyskočil z okna, pád nepřežil!

Ina T. o módě u volebních uren: Trapas i polepšení Moniky, přešlap Babiše i výtka pro manželku Fialy

S rakovinou bojující hlasatelka Skarlandtová (77): Trápení kvůli Matuškovi