Logo magazínu

Paříž je teď chrámem aut

4/7
Prohlédnout znovu

Paříž je teď chrámem aut

Opel Insignia: Jedinečný design a délka 4,91 metru. 540 litrů kufru minimálně a nový benzinový i naftový motor. To všechno nabízí tento elegantní model. Firma také počítá s tím, že pod jeho kapotu umístí ekologický motor diesel ecoflex. | ČTK/Földeši Miroslav
Toyota iQ: Městské supermini představuje i supernovinku - airbag pro pasažéry vzadu. Ač je na pohled maličké, v pohodě se do něj vejdou čtyři dospělí, což je o jednoho víc, než sliboval jeho koncept. | autoweb.cz
Renault Mégane Trophy: Speciální verze s ještě pevnějším podvozkem, citlivějším řízením a poprvé u Renaultu i vypínatelným ESP. | autoweb.cz
Tabulka | red
Honda Insight: Maximálně aerodynamický pětidveřový hatchback s klasickým hybridním pohonem. | autoweb.cz
Ferrari California: CC, čili coupé cabrio s pevnou skládací střechou bude mít pod kapotou osmiválec 4,3 litru (460 k), který z nuly na stovku zrychlí za 4 vteřiny. | autoweb.cz
Citroën C3 Picasso: Je to tanec protikladů - hrany a obliny, malý i robustní. Auto s délkou kousíček přes čtyři metry by měl mít jako základ motor 1.4 VTi (95 koní) a 1.6 HDi. | ČTK/Koller Jan

Eliška (5) ze Zázraku Blesku bojuje se SMA: Vyprchával z ní život! Dojala i nemocnou Konvičkovou

Největší záhada Slavíků vyřešena! Proč nepřišla Gottová?

Plán na zmrazení platů naráží na odpor končící koalice. Proč se vzpírají?

Velké srovnání cen za »totáče« a dnes: Déle vyděláváme jen na chleba!

Meteoroložka Honsová v Hráčích: Česko za 10 let? Klíšťata a alergie po celý rok!

Salák doma bez manželky bojuje: Pohroma a potopa