Logo magazínu

Místo chátrajícího nádraží Žižkov nová čtvrť. Developeři přispějí 1,5 miliardy na rozvoj infrastruktury

12/25
Prohlédnout znovu

Místo chátrajícího nádraží Žižkov nová čtvrť. Developeři přispějí 1,5 miliardy na rozvoj infrastruktury

Nová výstava v CAMPu představí budoucnost Nákladového nádraží Žižkov, kde má vzniknout nová čtvrť pro až 23 tisíc lidí. | MHMP, CAMP
Nová výstava v CAMPu představí budoucnost Nákladového nádraží Žižkov, kde má vzniknout nová čtvrť pro až 23 tisíc lidí. | CAMP
Nová výstava v CAMPu představí budoucnost Nákladového nádraží Žižkov, kde má vzniknout nová čtvrť pro až 23 tisíc lidí. | CAMP
Nová výstava v CAMPu představí budoucnost Nákladového nádraží Žižkov, kde má vzniknout nová čtvrť pro až 23 tisíc lidí. | CAMP
Nová výstava v CAMPu představí budoucnost Nákladového nádraží Žižkov, kde má vzniknout nová čtvrť pro až 23 tisíc lidí. | CAMP
Nákladové nádraží Žižkov v roce 1936 | časopis ČSD Šťastnou cestou)
Nákladové nádraží Žižkov v roce 1936 | časopis ČSD Šťastnou cestou)
Nákladové nádraží Žižkov v roce 1936 | časopis ČSD Šťastnou cestou)
Nákladové nádraží Žižkov v roce 1937 | fotoateliér Illek a Paul
Snímek Nákladového nádraží Žižkov z roku 1989 | Útvar hlavního architekta hl. M. Prahy
Vstup do rozsáhlého parku umístěného uprostřed jednotlivých částí projektu Rezidence nádraží Žižkov. | Penta Real Estate
Návrh nárožního bytového domu, který by měl vzniknout jako součást nové čtvrti v areálu Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Současná podoba Nákladového nádraží Žižkov... | Magistrát hl.m. Prahy
Návrh plánované výstavby projektu Nagano Park, který by měl vzniknout jako součást nové čtvrti v areálu Nákladového nádraží Žižkov. | Geosan Development
Veřejný prostor mezi budovami projektu Obytná čtvrť Jarov sever, která by měla vzniknout jako součást nové čtvrti v areálu Nákladového nádraží Žižkov. | Amádeus Real
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group
Takto by do budoucna mohla podle různých ateliérů vypadat severní část Nákladového nádraží Žižkov. | Central Group

Šéf Správy železnic Svoboda v Hráčích o nehodách i sebevraždách: Vlak vždycky vyhraje

Kraus, Chýlková a další: Rodinný mejdan u hrobu!

Tragédie v dovolenkovém ráji: Srážku s obytňákem nepřežil český baskytarista (†54)

Vážná nehoda v Kolovratech: Srazil se autobus MHD s náklaďákem! Na místě jsou zranění

Maláčová v rudých šatech po boku Konečné: Detaily paktu s komunisty

Letadlo z Polska s 200 lidmi: Kouř v kokpitu a volání o pomoc! Stroj musel nouzově přistát