Logo magazínu

Nejen na vlak, ale i za zábavou? Na Hlaváku má vzniknout „kulturně-společenský svatostánek“

15/42
Prohlédnout znovu

Nejen na vlak, ale i za zábavou? Na Hlaváku má vzniknout „kulturně-společenský svatostánek“

Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | SGL Projekt, CNC/Jan Zázvorka,
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | ČTK / Vondrouš Roman
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | ČTK / Vondrouš Roman
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
V těchto místech by se měl podchod z Hlavního nádraží propojit se Seifertovou ulicí. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Zleva Petr Sodomka ze Strabag Rall, ředitel Správy železnic Jiří Svoboda, jednatel společnosti Avers Jan Koška a ministr dopravy Karel Havlíček se 28. dubna 2021 zúčastnili podpisu smlouvy se zhotovitelem první etapy rekonstrukce interiérů Fantovy budovy na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman

První psi odebraní z odrovické množírny jsou už v náhradní péči. Jsou hubení, nemocní a plaší

Holomáčová obvinila expartnera Žilkové: Psychický teror během manželství!

Pavla přijal japonský císař. A nečekané setkání a „pokec“ v češtině: Japonec v tričku s tramvají miluje Česko

Policistka Kahnová rozkryla zločince okolo Berdycha: Uvítala, že ho pustili. Co mu řekla?

Rodina chtěla při cestě z Polska přespat v hotelu: 11 tisíc za pročuranou matraci a špínu!

Srdceryvný vzkaz vdovy Joty do nebe: Tvojí nevěstou navěky!