Logo magazínu

Nejen na vlak, ale i za zábavou? Na Hlaváku má vzniknout „kulturně-společenský svatostánek“

15/42
Prohlédnout znovu

Nejen na vlak, ale i za zábavou? Na Hlaváku má vzniknout „kulturně-společenský svatostánek“

Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | SGL Projekt, CNC/Jan Zázvorka,
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Vizualizace nové podoby Fantovy budovy na Hlavním nádraží | SGL Projekt
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | ČTK / Vondrouš Roman
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | ČTK / Vondrouš Roman
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
V těchto místech by se měl podchod z Hlavního nádraží propojit se Seifertovou ulicí. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Nové Informační centrum Správy železnic na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman
Zleva Petr Sodomka ze Strabag Rall, ředitel Správy železnic Jiří Svoboda, jednatel společnosti Avers Jan Koška a ministr dopravy Karel Havlíček se 28. dubna 2021 zúčastnili podpisu smlouvy se zhotovitelem první etapy rekonstrukce interiérů Fantovy budovy na pražském Hlavním nádraží. | ČTK / Vondrouš Roman

Nechutná množírna se 145 retrívry: Úředníci byli v Odrovicích laxní, psí utrpení trvalo roky

Rozjetá cirkusová párty u Petra Jandy (83): Co se dělo v zákulisí mejdanu!

Potraviny v Česku zdraží? Výborný ukázal na hrátky s čísly a popsal drsnou realitu u vajec

Pavel v Japonsku: Hostina na recepci, zvony Hirošimy a romantika v ostrovním ráji bez Evy

Miliardář Pelc po tragické nehodě: Léčí se doma se zlomenou pánví! Zabil, ale obviněn zatím není

Reportérku Kubíčkovou odstavila televize Oneplay od hokeje: Komu vadila?