Velké zklamání při reklamaci televizoru: Prodloužená záruka! Výhra, nebo past?
1
/
5
Prohlédnout znovu
Velké zklamání při reklamaci televizoru: Prodloužená záruka! Výhra, nebo past?
„Raději si připlatím, abych měl delší záruku,“ říkal si pan Zdeněk Marek při nákupu nové televize. Jaké bylo ale překvapení, když přestala fungovat a pan Zdeněk začal řešit reklamaci.
|
Alexandr Malachovský
„Za pojištění jsem zaplatil 4000 a pojišťovna mi pak na nový televizor přispěla jen 5265 korun!?“ diví se pan Zdeněk.
|
Alexandr Malachovský
Prodloužená záruka rozhodně nesplnila očekávání pana Zdeňka.
|
Alexandr Malachovský
Mgr. Petr Novák
|
archiv Blesku
Pan Zdeněk si připlatil za prodloužení záruky na televizi, spokojen ale nebyl.
|
Alexandr Malachovský
Monika Babišová prolomila mlčení. Po rozchodu se pochlubila „novým já“
Náhlá smrt Simony Postlerové (†59): Co teď bude s autistickým synem (30)?! Nemocná babička Jana (80): »To není moje věc...«
Pekarová s rozmrzelou TOP 09 řeší po fiasku prázdné křeslo: Novým ministrem pro vědu Ženíšek?
Zdrcená rodina potvrdila totožnost: Tělo mrtvého muže ve Vltavě patří britskému turistovi (†29)
Putinova pompézní inaugurace: Pátá přísaha a herci či zpěváci. Dorazil i Steven Seagal
Přes 50 milionů pro Michelina: Česko z toho zatím nic nemá. Kdy se restaurace dočkají?