Poznámka:
V případě zájmu pošlete své životopisy s průvodním dopisem na e-mail. Vybraní uchazeči/ky budou kontaktování. Hledáme zodpovědného a samostatného pracovníka/ci na pozici Referent/ka majetkové správy.
Náplň práce:
- zajišťuje správu majetku organizace
- zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv
- vystavuje objednávky, faktury vydané, zpracovává faktury přijaté
- vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku
- vede veškerou evidenci dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku organizace
- sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku
- vede skladovou evidenci skladu
- kontroluje a zodpovídá za práci svých podřízených a jejich docházku
- zodpovídá za autoprovoz
- vede evidenci faktur, provádí úhrady veškerých odsouhlasených faktur, dodržuje jejich splatnost
- vede hotovostní pokladnu, vystavuje příjmové a výdajové pokladní doklady
- provádí účetní záznamy na syntetických účtech 321 a 261
- zodpovídá za zajištění trezoru
- provádí vyučtování cestovních náhrad
Požadujeme:
- ÚSO, ÚSV s maturitou - znalost účetnictví
- znalost práce na PC
- pracovitost, pečlivost, loajalitu, spolehlivost, samostatnost, profesionální jednání, čistý výpis z rejstříku trestu. Zaměstnanecké výhody:
- možnost čerpání FKSP
- dovolená navíc
- příspěvek na stravu
- po 3 měsících možnost přiznání osobního ohodnocení
Nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, možnost čerpání FKSP, zvýhodněné stravování.