Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Olomouc
Vedoucí oddělení

Obor:
Vedoucí ostatních úředníků
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
VŠ Bakalářské
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 33 280 Kč/měsíc 38 570 Kč/měsíc
Poznámka:
Výběrové řízení č. 2025/77 Druh práce: vedoucí oddělení mzdového zařazený/á v odboru kancelář tajemníka Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: ekonomika a veřejná správa Praxe: praxe ve veřejné správě minimálně 5 let, praxe v oboru minimálně 5 let Jiné požadavky: -organizační, řídící a koncepční schopnosti -znalost mzdové a pracovněprávní legislativy, daňových zákonů a zákonů o sociálním a zdravotním pojištění a další související problematiky -zkušenosti s používáním mzdových informačních systémů -znalost elektronických docházkových systémů výhodou -adaptabilita a analytické schopnosti -dobré komunikační schopnosti -pečlivost, zodpovědnost a schopnost pracovat pod tlakem -velmi dobrá znalost práce na PC Microsoft Office (Excel, Word) -řidičský průkaz skupiny B výhodou -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -řízení a koordinace práce mzdového oddělení -zajištění včasného a správného zpracování mezd pro všechny zaměstnance -komplexní výkon mzdové agendy týkající se dohod konaných mimo pracovní poměr -komplexní výkon mzdové agendy týkající se odměn členů Zastupitelstva města Olomouce, členů výborů Zastupitelstva města Olomouce a komisí Rady města Olomouce -kontrola mzdové agendy v souladu s platnou legislativou -sledování změn v pracovněprávních a daňových předpisech a jejich implementace -komunikace se státními institucemi (např. OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ) a zajištění správného odvádění odvodů -poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti odměňování -správa benefitů dle vnitřních předpisů organizace -ve spolupráci s oddělením personálním zejména: agenda plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením, pracovněprávní služby, konzultace a poradenství v rámci úřadu, tvorba a aktualizace interních norem týkajících se oblasti odměňování Lhůta pro podání přihlášky: 16. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Místo výkonu práce
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc, , Olomouc
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC