Logo magazínu

Josef Provazník: Byl první reklamní fotograf?

4/8
Prohlédnout znovu

Josef Provazník: Byl první reklamní fotograf?

Řeka Už byla důležitou dopravní tepnou. Vory se dřevem z Karpat dávaly obživu tisícům lidí. Josef Provazník rusínské voraře nasnímal v roce 1924. | Dana Kolářová a Michal Šula
Josef Provazník prochodil pěšky velkou část Podkarpatské Rusi. Snímek z hory Stěnák (1300 m nad mořem) pořídil u salaše při večerním dojení ovcí | Dana Kolářová a Michal Šula
Dopravu po Praze často zajišťovaly právě poštovní autobusy. Jedna z jejich tras vedla i po Karlově mostě – červen 1930. | Dana Kolářová a Michal Šula
Doručování poštovních zásilek v Praze měli ve třicátých letech na starosti nikoli jen pěší pošťáci. Důležité dopisy nebo balíčky přepravovali poštovní kurýři na bicyklech neboli velocipedech, jak se tehdy říkalo. O adrese Pražský hrad to platilo dvojnásob. Snímek z listopadu 1935. | Dana Kolářová a Michal Šula
Poštovní autobus (na fotografii z února 1930) měl na starosti hlavně přepravu pasažérů. Ten na snímku veze cestující z Vrchlabí do Špindlerova Mlýna – za devět korun. | Dana Kolářová a Michal Šula
Centru podkarpatského hlavního města Užhorodu tehdy dominoval (snímek je z roku 1924) dokonalý železný most přes řeku Už. Postavili ho českoslovenští inženýři. | Dana Kolářová a Michal Šula
Josef Provazník, úřední fotograf ministerstva pošt a telegrafů | Dana Kolářová a Michal Šula
Část expozice muzea s pracemi Josefa Provazníka | Dana Kolářová a Michal Šula

Eliška (5) ze Zázraku Blesku bojuje se SMA: Vyprchával z ní život! Dojala i nemocnou Konvičkovou

Největší záhada Slavíků vyřešena! Proč nepřišla Gottová?

Plán na zmrazení platů naráží na odpor končící koalice. Proč se vzpírají?

Velké srovnání cen za »totáče« a dnes: Déle vyděláváme jen na chleba!

Meteoroložka Honsová v Hráčích: Česko za 10 let? Klíšťata a alergie po celý rok!

Salák doma bez manželky bojuje: Pohroma a potopa