Negrelliho viadukt v Praze po opravách znovu otevřou: První vlaky přes něj projedou 1. června 2020
Práce na Negrelliho viaduktu se zdárně blíží ke konci. V červnu 2020 po něm projedou první vlaky.
|
Koláž Blesk
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. Práce zdárně pokračují a za rok už by po něm mohly jezdit vlaky.
|
David Zima
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. Práce zdárně pokračují a za rok už by po něm mohly jezdit vlaky.
|
David Zima
Nejsložitější na rekonstrukci Negrelliho viaduktu bylo to, že se jedná o kulturní památku, na níž se prakticky od zbudování nesáhlo. Most byl na několika v trošku jiném stavu, než se počítalo.
|
David Zima
Nejsložitější na rekonstrukci Negrelliho viaduktu bylo to, že se jedná o kulturní památku, na níž se prakticky od zbudování nesáhlo. Most byl na několika v trošku jiném stavu, než se počítalo.
|
David Zima
Negrelliho viadukt spojuje břehy Holešovic a Karlína napříč Štvanicí.
|
David Zima
Negrelliho viadukt spojuje břehy Holešovic a Karlína napříč Štvanicí.
|
David Zima
Po Karlově mostě se jedná o druhý nejstarší dochovaný most v Praze.
|
David Zima
Po Karlově mostě se jedná o druhý nejstarší dochovaný most v Praze.
|
David Zima
V takovémto stavu nyní Negrelliho viadukt je. Schází položit povrchy, izolace a koleje, a může se tu začít opět jezdit.
|
David Zima
V takovémto stavu nyní Negrelliho viadukt je. Schází položit povrchy, izolace a koleje, a může se tu začít opět jezdit.
|
David Zima
Rekonstruován je úsek v délce 1,5 kilometru. Některé části Negrelliho viaduktu vypadají takto.
|
David Zima
Rekonstruován je úsek v délce 1,5 kilometru. Některé části Negrelliho viaduktu vypadají takto.
|
David Zima
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. Práce zdárně pokračují a za rok už by po něm mohly jezdit vlaky.
|
David Zima
Rekonstruován je úsek v délce 1,5 kilometru. Některé části Negrelliho viaduktu vypadají takto.
|
David Zima
V současné době je na části Negrelliho viaduktu umístěna železobetonová deska, na kterou přijdou tlumící a izolační povrchy, aby vlaky po kolejích jezdily tišeji než doposud.
|
David Zima
Nejvíce práce měli stavaři s klenbami.
|
David Zima
V některých úsecích ještě schází mostovka, například nad Křižíkovou ulicí.
|
David Zima
V současné době je na části Negrelliho viaduktu umístěna železobetonová deska, na kterou přijdou tlumící a izolační povrchy, aby vlaky po kolejích jezdily tišeji než doposud.
|
David Zima
V současné době je na části Negrelliho viaduktu umístěna železobetonová deska, na kterou přijdou tlumící a izolační povrchy, aby vlaky po kolejích jezdily tišeji než doposud.
|
David Zima
Video se připravuje ...
Původní prognóza počítala s 30. červnem 2020. Nyní se však jeví pravděpodobněji, že se viadukt podaří zprovoznit ještě dříve.
|
David Zima
Původní prognóza počítala s 30. červnem 2020. Nyní se však jeví pravděpodobněji, že se viadukt podaří zprovoznit ještě dříve.
|
David Zima
Práce na Negrelliho viaduktu finišují. To nejnáročnější mají mít stavaři již za sebou.
|
David Zima
Práce na Negrelliho viaduktu finišují. To nejnáročnější mají mít stavaři již za sebou.
|
David Zima
Přesně za rok by tudy už mohly projíždět první vlaky.
|
David Zima
Nejsložitější na rekonstrukci Negrelliho viaduktu bylo to, že se jedná o kulturní památku, na níž se prakticky od zbudování nesáhlo. Most byl na několika v trošku jiném stavu, než se počítalo.
|
David Zima