Logo magazínu

Kam s ním? Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: Magistrát hledá náhradní lokalitu

14/34
Prohlédnout znovu

Kam s ním? Nejistý osud mostu pod Vyšehradem: Magistrát hledá náhradní lokalitu

Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic

Otevřená zpověď Pekarové Adamové: Slova o bezdětnosti! A naštvala ji „sviňárna“

Velká zpověď Jany Adamcové: Adamce unesla Maschková! A pravda o rakovině

Trump se hádal s Melanií v helikoptéře? Kárající gesto a Trumpová jako „sfinga“ v New Yorku

Duka se pomodlil u rakve Hlinky. Masaryk ho v »posledním« dopise označil za hlupáka

Tragédie v Křižanovicích: Pavlínka (†19) vjela přímo pod vlak! Z auta zbyl vrak

Písničkář Honza Nedvěd (78): Po letech se vyfotil s Pavlínkou!