Logo magazínu

Nový most pod Vyšehradem místo starého? Ještě není hotovo, zachování řeší už i ministři a Praha 5

20/37
Prohlédnout znovu

Nový most pod Vyšehradem místo starého? Ještě není hotovo, zachování řeší už i ministři a Praha 5

Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu. Při vědomí, že po něm i v takovémto stavu chodili lidé, běhá mráz po zádech. | Technická správa komunikací
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Ledaři v zimě u železničního mostu roku 1929. | ČTK
Vltava a železniční most roku 1939. | ČTK
Parní lokomotiva na železničním mostu roku 1948. | ČTK
Původní železniční most, foto z roku 1873. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Původní železniční most dle kresby J. Scheiwla z roku 1870. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Výměna konstrukce železničního mostu pod Vyšehradem v roce 1901. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Ministr kultury Martin Baxa při rozhovoru pro Blesk. | Blesk:Martin Pekárek
Ministr kultury Martin Baxa při rozhovoru pro Blesk. | Blesk:Martin Pekárek
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) představil Portál dopravy. | Blesk:FOTO: Jiří Koťátko / CNC
Předávání státních vyznamenání: Ministr dopravy Martin Kupka | Blesk:FOTO:CNC/ KAREL KOPAC
Adam Sscheinherr s Michalem Horáčkem. | Michal Protivanský
Adam Scheinherr | Martin Pekárek, DPP, Facebook

Miloš Zeman z nemocnice pro Blesk: Byla to složitá operace!… i tak chce Dukovi na pohřeb

Patrik Hezucký (55): Skončil na vozíčku!

Řidič tramvaje praštil agresivního cestujícího do ruky kovovou tyčí. Policie: Byla to nutná obrana!

Okamura sundal ze Sněmovny prapor Ukrajiny: „Ostudné!“ zuří poslanci a vyvěsili vlajky z oken

Další rozchod v rodině Ivana Trojana: Syn dostal kopačky!

Rezignace hejtmanky Mračkové Vildumetzové: Hrozí jí rozvod, není to dobré, zní z kuloárů