Logo magazínu

Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!

101/129
Prohlédnout znovu

Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!

Hlavní nádraží na snímku z roku 1878. | ČTK/Sbírka Scheufler
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Architekt Josef Fanta je autor návrhu odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze v secesním slohu. | Wikipedie
Secesní přestavba odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze na snímku z roku 1907. | Wikipedie
Pražské hlavní nádraží v roce 1878 | Wikipedie
Historický snímek hlavního nádraží | Wikipedie
Unikátní secesní výzdoba Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží. | CNC/Alexandr Malachovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Tonda Tran TONDA TRAN
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty. | Blesk:Tonda Tran
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021) | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
V těchto místech by se měl podchod z Hlavního nádraží propojit se Seifertovou ulicí. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce. | CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun. | CNC/Jan Zázvorka
Soňa zachránila život napadenému mladíkovi na hlavním nádraží: Popsala detaily hrozného incidentu | Reprofoto ČT
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. | CNC/David Malík
Video se připravuje ...
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala. | Blesk:David Malik
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. Sály by měly opět získat podobu z počátku 20. století. | Ateliér M1architekti s.r.o.
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. | Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek. | ČTK/Horázný Josef
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek. | ČTK/Horázný Josef

Dohra kolapsu: Šéf digitální agentury rezignuje! „eDoklady jsou váš pr*ser,“ hádali se Piráti a Jurečkův muž

Další Andrejova zrzka! Schillerová změnila na vítězné volby účes: „Změna je život”

Pelta je v nemocnici, s žádostí ale neuspěl. V pondělí by měl nastoupit do vězení

Tragédie v pražské škole během voleb: Muž vyskočil z okna, pád nepřežil!

Ina T. o módě u volebních uren: Trapas i polepšení Moniky, přešlap Babiše i výtka pro manželku Fialy

S rakovinou bojující hlasatelka Skarlandtová (77): Trápení kvůli Matuškovi