Unikátní "brouk" pro muzeum v Nashvillu vzniká ve Frenštátě: Jsou jen dva prototypy na světě
Unikátní "brouk" pro muzeum v Nashvillu vzniká ve Frenštátě pod Radhoštěm. Jsou jen dva prototypy na světě.
|
Foto a reprofoto Blesk - Tomáš Ptáčník, foto pro Blesk - Martin Prokop
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Kopie minivozu z roku 1936 má celou karoserii vyrobenou z překližky, motor z motokola a řídí se řídítky. Na snímku Marek Kratochvíl z renovátorské dílny.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Jen minimální parkovací plochu zabere vůz La Carabe, když se postaví „na zadní“.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Jen minimální parkovací plochu zabere vůz La Carabe, když se postaví „na zadní“.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Autorem a výrobcem vozu je Francouz Hippolyte Delimal.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Malý vůz už v době svého vzniku poutal velkou pozornost.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Martin Prokop (vlevo) a Marek Kratochvíl z frenštátské renovátorské dílny nad dokumentací, kterou získali od zadavatele Jeffa Lanea.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
Dokumentace, podle které se snažili vyrobit co nejpřesnější kopii.
|
Blesk:Tomáš Ptáčník
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop
První vyrobený vůz zamířil do amerického Nashvillu loni v červenci. Byla to verze kabriolet.
|
Foto pro Blesk - Martin Prokop