Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty
6
/
36
Prohlédnout znovu
Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty
Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Jedno z nejstarších aut na letošním ročníku závodu. Chenard-Walcker z roku 1912 řídil Pavel Beran z Olomouce.
|
Hynek Zdeněk
Motocykly Ariel měly v závodě početné zastoupení. Ariel RH 500 z roku 1937 řídil Martin Klement z Plzně.
|
Hynek Zdeněk
Jedním z nejzajímavějších vozů Lagondou M45 z roku 1934 přijel František Kudela z Kroměříže.
|
Hynek Zdeněk
Fanoušci v Soběšicích vítají účastníky závodu veteránů.
|
Hynek Zdeněk
V popředí jede Z-4 z roku 1936, které řídí Marek Mlčoch z Kroměříže.
|
Hynek Zdeněk
Pragu Alfa 1500 6V z roku 1929 řídil Michal Horčička.
|
Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml.
|
Hynek Zdeněk
S Wandererem W 23 kabriolet z roku 1939 přijel Miroslav Jána z Pardubic.
|
Hynek Zdeněk
Veteráni se řadí na startu závodu Brno - Soběšice.
|
Hynek Zdeněk
Walter Junior roadster z roku 1933 řídil Petr Šafář z Tachlovic.
|
Hynek Zdeněk
Na start závodu Brno - Soběšice se připravuje s Fordem V8 z roku 1939 Jiří Provazník z Kladna.
|
Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
Jawu 600 z roku 1939 řídil Martin Treschl z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Willys Knight 66 Touring z roku 1925 řídil Jaromir Svoboda z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Jaguar SS100 z roku 1938 řídil Petr Uhlíř.
|
Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml, který měl s sebou i spolujezdkyni.
|
Hynek Zdeněk
Další skvostný kousek. Jaguar SS100 z 1938 řídil Petr Uhlíř.
|
Hynek Zdeněk
Jeden z unikátů závodu. Lagonda M45 z roku 1934. Přijel s ní Tomas Kalkus z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem.
|
Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem.
|
Hynek Zdeněk
Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Diváci při trati sledovali skutečné závody. O předjíždění hlavně v závodě motorek nebyla nouze.
|
Hynek Zdeněk
Pragu Piccolo z roku 1926 řídil Bedřich Nechvátal z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Zbrojovácký Z-18 – valník z roku 1930 řídil Jan Šustáček z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Další zástupce brněnské Zbrojovky Z-9 z roku 1930, řídil jej Ondřej Styx z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Až nebezpečně vypadal náklon zbrojovácké Z-4 Roadster z roku 1934, kterou řídil Robert Kubelka z Olomouce.
|
Hynek Zdeněk
Někdy bylo potřeba kromě koňských sil zapojit i ty lidské.
|
Hynek Zdeněk
MG PB Lester Special z roku 1936 řídil Milan Zahradníček.
|
Hynek Zdeněk
BMW 315/1 z roku 1934 řídil Jan Klápa.
|
Hynek Zdeněk
V popředí jede Milan Dočekal z Třebíče ve voze MG KN Kompresor z roku 1935. V pozadí je BMW 327 z roku 1939, které řídí Marian SIN z Bratislavy.
|
Hynek Zdeněk
Některé vozy bylo nutné před závodem pořádně poladit.
|
Hynek Zdeněk
Takto vypadala Škoda 633 z roku 1932. Řídil ji Jiří Kašík z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Ze Slovenska přijel s Fordem model T Phaeton z roku 1926 Vladimír Moško.
|
Hynek Zdeněk
Zástupce brněnské Zbrojovky Z-6-Hurvínek z roku 1936. Řídila ho Helena Okáčová z Brna
|
Hynek Zdeněk
Babišovo jmění? Prim hraje Monika! Manželku uvrtal do záležitostí desítek firem
Blesk našel sestru Ornelly Charlotte: Moje matka všem lhala! Drogy? Ano, bohužel…
Štěně od chovatele mělo plíseň, peníze vrátil až po hrozbě policií. Soused zaútočil na reportérky Blesk tlapek
Objednáváte dovolenou? Pozor na největší letošní chytáky! Rady právníka, kdy zbystřit
Pozůstalí po Josefu Lauferovi (†84): Vymazali z parte slavného syna!
Byla to vražda, napsali! Smuteční oznámení po smrti Pavla K. (†59) v autoservisu v Řepích