Plzeňská „housenka“ bude brázdit pražské ulice: Mezi Palmovkou a Letňany vyzkouší nový trolejbus
1
/
23
Prohlédnout znovu
Plzeňská „housenka“ bude brázdit pražské ulice: Mezi Palmovkou a Letňany vyzkouší nový trolejbus
Pražský dopravní podnik testuje nový kloubový trolejbus na trase mezi Palmovkou a Letňany.
|
Koláž Blesk
Na první pohled trolejbus zaujme cestující. Nejen že je vyvedený v jiných barvách, než je pro vozidla pražské MHD běžné, ale rovněž má nápadné sběrače v zadní části vozu.
|
David Zima
Ačkoliv vozidlo bude na čas brázdit silnice Prahy, dosud na něm zůstává plzeňský znak - doklad místa původu.
|
David Zima
Dopravní podnik hl. m. Prahy testuje na trase mezi Palmovkou a Letňany nový kloubový elektrobus. Pokud se osvědčí, mohl by v Praze jezdit nastálo v rámci elektrifikované linky č. 140.
|
Dopravní podnik hl. m. Prahy
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic.
|
David Zima
Takto vypadají útroby nízkopodlažního kloubového trolejbusu.
|
David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu.
|
David Zima
Na první pohled trolejbus zaujme cestující. Nejen že je vyvedený v jiných barvách, než je pro vozidla pražské MHD běžné, ale rovněž má nápadné sběrače v zadní části vozu.
|
David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu.
|
David Zima
Pohled do útrob nízkopodlažního kloubového trolejbusu Škoda 27Tr.
|
David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu.
|
David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu.
|
David Zima
Řidič má ze své kabiny parádní přehled o silničním provozu.
|
David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících.
|
David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu.
|
David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu.
|
David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících.
|
David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících.
|
David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících.
|
David Zima
Jedná se o nejdelší trolejbus v Praze. Zkoušen bude po dobu necelých tří týdnů.
|
David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu.
|
David Zima
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic.
|
David Zima
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic.
|
David Zima
Rozchod Babišových: Co bude s „rodinným“ holdingem?
Wimbledonská šampionka Vondroušová po oznámení rozvodu: Zpověď o bolavém období
Putin po volbách zalezl. V posledních dvou týdnech neopouští své pracovny
Stop turistům v dalším dovolenkovém ráji Čechů! Na "Kanárech" pro ně chystají speciální daň
Hrůza v Macoše: Do propasti skočili dva muži! Jeden se měl před tím ještě zastřelit
Ministr Hladík o zálohování plechovek a petek: Kus za čtyři koruny. Jak to bude fungovat?