Logo magazínu

„Co po nás chceš, ucho?!“ Trezorové ikony se diváci dočkali před 35 lety

17/19
Prohlédnout znovu

„Co po nás chceš, ucho?!“ Trezorové ikony se diváci dočkali před 35 lety

Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ladislav Helge jej považoval za nejlepšího vypravěče českého filmu. Jiní kolegové zas oceňovali jeho profesionalitu a pracovní nasazení. Také díky němu byl Karel Kachyňa schopen natáčet od dokončení školy až do své smrti minimálně jeden snímek ročně. Bez dobrovolné nebo vynucené pauzy. | AR autora, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA, kolorizace Blesk
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA
Ucho (1970): Film Jana Procházky a Karla Kachyni patřil k těm zapovězeným titulům, které ležely na dně pomyslného trezoru vůbec nejhlouběji. Jednak proto, že jméno spisovatele Procházky se nesmělo veřejně vyslovit, jednak proto, že film s přibývajícím časem kupodivu stále nabíral na aktuálnosti. | NFA

Miloš Zeman po operaci: Dojemný telefonát s dcerou! A půvabná návštěva v roušce

Zpěvačka Nosková (42) vs. expartner: „Nám ubližoval také!“ Zástup svědkyň u soudu

Havlíček (ANO) v Hráčích o tanečcích s Motoristy: Nad čím zavírá oči a proč si s Babišem netykají?

Srážka vlaků na Slovensku! Desítky cestujících se zranily: „Byla to strašná rána!“

Tadeášek zmizel z kočárku před lahůdkami: Policie po něm pátrala 25 dnů

Jágrovo podnikání s »trávou« vyhořelo: Proč zavřel krám?