21. květen 2019
Svátek slaví Monika, zítra Emil
DISKUSE K ČLÁNKU


Barakufu:Já jen nechápu, proč se stále ohání kolektivní imunitou s 95% proočkovaností u dětí. Každý rozumný člověk, který trošku přemýšlí, tak mu přeci dojde, že princip, kterým se momentálně spalničky šíří, že za to těch pár neočkovaných batolat opravdu nemůže. Když si do toho trošku načtete, zjistíte, že se kolektivní imunita opírá o protilátky jedinců a že se při sestavování účinné hranice proočkovanosti nepočítalo s vyvanutím imunity u dospělých v takové míře. Podporovat myšlenku, že se spalničky šíří mezi dospělými kvůli neočkujícím rodičům je scestné. Nemluvě o tom, že po pátrání po odpovědi, proč rodiče neočkují jsem dospěla k závěru, že většina spíše očkování odkládá. A to nejčastěji z důvodů strachu z NU. Když se člověk dá do řeči s některými rodiči, zjistí, že ten strach je opodstatněný. Děti na očkování opravdu reagují různým způsobem. I když stále převládá počet dětí, které mají štěstí a vyváznou bez NU, je jich tu spousta, které bohužel ne. Sice se většinou nejedná o život ohrožující stavy, ale jsou tu vedlejší reakce, které prostě pro děti, tak pro rodiče nejsou příjemné. Např. : Hexavakcína: zhoršení atopického exému (až do krve) po očkování, několikadenní problémy se zažíváním s horečkami (průjem s krví u dítěte s alergií na potraviny), několikadenní nespavost a nevrlost dítěte s neutišitelným křikem. MMR: u této vakcíny bývají velice časté několikadenní vysoké teploty nad 39 stupňů s výsevem vyrážky s rýmou a kašlem, některé mají i oteklé příušní žlázy. V příbalové informaci tyto NU jsou uvedené, přesto jsou často pediatry smetené ze stolu a označené třeba jako šestá nemoc. Málokterý pediatr vedlejší NU po očku uzná a v tom je také zakopaný pes. A i toto vyvolává v rodičích pocit nejistoty a mají před očkováním respekt a nedůvěru v systém. Navíc tu nemáte zastání, když se opravdu něco dítěti stane viz. např. http­://llp­.cz/pr­ipady/­chla­pec-ochrnuty-po-ockovani-by-mel-byt-odskodnen/
Ano uznávám, že nemoce, proti kterým se očkuje jsou horší, ale každý rodič chc

(25. 03. 2019 15:06)

vvalsidal:Uzavřít hranice...vyhnat veškerou naplaveninu...co je sem nalezlá z celého světa !!!!

(24. 03. 2019 20:15)

xbarm20:Represe nepomůže, naopak, posílí to jejich pocit svaté války a bojovnic proti zlému systému. A s tou školou, tenhle typ matek stejně radši bude doma nebo dá do lesní školky a má jistotu, že v 5 letech jí ho školky vzít musí kvůli povinné školní docházce. Ono je evidentní, že pořád nechápou co znamená proočkovanost a pořád se ohánějí tím, že přece nikoho neohrožují, když přece ti ostatní jsou očkovaní. Asi by to chtělo změnit ten systém Hexy, je to hrozná nálož, syn měl taky děsnou reakci, ono by to přesvědčilo ty méně militantní.

(24. 03. 2019 20:13)

agota:Netýkalo se náhodou to "probodávání krku" záškrtu? V souvislosti se spalničkami si to nějak nedovedu představit.

(24. 03. 2019 19:21)

fikusek11:Když si přečteš článek, tak se to dozvíš.

(24. 03. 2019 20:29)

fandasever:Ty nenaočkované děti jsou nebezpečné pro ostatní děti ve školce nebo ve škole, v obchodech je často vidět jak se děti holýma rukama přehrabují v pečivu, v autobusech i tramvajích kašlou a kýchají a ani si nezakryjí ústa kapesníkem nebo alespoň rukou. Jejich matky si myslí, že mají zázračné děti, ale ani ony sami rozum nepobrali. Nenaočkované děti by měli být vyloučené z kolektivů ale jak donutit jejich matky k základům hygieny to opravdu nevím, je to bezohlednost a debilita

(24. 03. 2019 16:50)

a-z-:Tak že když nechám dítě naočkovat, naučí ho to i slušnému chování. Asi o tom začnu přemýšlet.

(24. 03. 2019 17:49)

adeso:slaboduchu děcka se vůbec nemají hrabat v jídlech ani naočkovaná, ani nenaočkovaná.

(24. 03. 2019 18:59)

ma-ka:Jak by nenaočkované dítě mohlo být nebezpečné očkovanému???? Vždyť to očkovaný je přece chráněný, tak čeho se bojíš??

(24. 03. 2019 19:29)

horalysa:Také HIV zabíjí. Je si toho Moravec vědom? Do jaké míry je zdravý Pospíšil?

(24. 03. 2019 16:27)

rentierskej:pokud rodie odmítají dříve "povinná" očkování, v příp. potíží pak NEKOMPROMISNĚ MUSÍ HRADIT VŠECHNY NÁKLADY na léčbu, (a to nejen svého dítěte, ale i těch dalších), které nakazí - ve školce, škole.
nechápu, proč by se příp. léčba ostatních, měla poté hradit z veřejného pojištění, když je jasný VINNÍK.
p. s. :
chtěli jste do schengenu (a bez hranic) a teď se divíte, že se sem valí podivná individua i se svými chorobami!

(24. 03. 2019 16:11)

rentierskej:...VINÍK...
(sorry jako).

(24. 03. 2019 16:13)

a-z-:Vole, jak může neočkované dítě nakazit očkované? Možná seš rentiér, ale rozum si za to nekoupíš.

(24. 03. 2019 16:48)

rentierskej:vole a PROČ je tedy problém, že neočkovaná děcka nemohou do kolektivu?!
asi je to na tebe moc složité, co?

(24. 03. 2019 17:04)

a-z-:Protože farmaceutická lobby, hňupe.

(24. 03. 2019 17:27)

hradnihulvat:a-z-, hňup jsi tady evidentně ty. A velkej. Hňupové tobě podobní jsou nebezpeční všem, zejména dětem. A farmaceutická lobby vydělává hlavně na nemocných lidech, ne na zdravých. Ale to lidi s nízkým IQ nepochopí.

(24. 03. 2019 18:39)

fikusek11:Hradnížumpo: Tak si asi tím očkováním vyrobí lidi s doživotními zdravotními následky. Ale to ty, s velmi vysokým IQ nemůžeš pochopit.

(24. 03. 2019 18:42)

adeso:další slaboduch

(24. 03. 2019 19:02)

oxygene.p:Tak skupina matek , které nechtějí nechat okovat dětí je celkem jasná. Jedná se o biomatky a sluníčkové matky. Souhlasím , že finanní saknce nic nenapraví. Normálně těmhle biomatkám dát pokus o vraždu zvlášt trýznivým způsobem , odebrat dítě a biomatka na 20 let do tepláků bez možnosti propuštění. Pokud tady ta sluníčkářská verbež bude prosazovat ty svoje ko.ko.ti.ny , je celá národ v haj.zlu. Tohle zlo se musí vymýtit a rozum sluníčkářky dostanou jen tehdy , pokud budou za ty svoje pra.sá.rny sedět do lochu.

(24. 03. 2019 15:12)

lenora:Ja si rada z techto zen delam legraci Dala jsem ockovat, ale zvazovala jsem. A to nejsem zadna lesanka. A bylo to o nervy.. Ale hexavakcina a MMR vakcina..uff. Hlavne ze jsou ockovani proti fetacke a kurvi zloutence B. Kdo vi, kvuli komu to musi absolvovat..

(24. 03. 2019 15:31)

zwil:To je jako s těmi domácími porody...dal bych to - nenaockujes dítě? OK,ale pak zádná školka,škola...proč ohrožovat nevinne,tedy naočkované...

(24. 03. 2019 14:17)

lenora:Nemyslim si, ze rodice nechteji ockovat deti, protoze nechteji, aby mely protilatky, byly zdrave. Duvod vidim v hexavakcine a MMR vakcine. Muj stary ockovaci prukaz byl sice plny dat pro ockovani, ale bylo to postupne, neco na lzicku, neco v roce i pozdeji. Ted maji sice me deti o 3/4 "pichancu" mene, ale nezadouci ucinky teda vyzivne ..ale oni tady ti "vyssi" nejsou s to to pochopit a do 3 mesicniho narveme najednou latky proti sesti nemocem najednou vcetne zloutenky B (???) a nejlepe pridruzit jeste pneumokoka, "abyste to meli uz za sebou" ... Vyborne. Chci mit ockovane deti. Ale ne koktejlem. Prej mohu rozockovat. Ale za priplatek. Dekuji pekne.

(24. 03. 2019 15:05)

marcipa:Víte, že očkování na lžičku bylo zivou vakcínou a bylo daleko rizikovejsi nez dnesni očkování?

(24. 03. 2019 16:47)

dama:Souhlas.Nejen školka,ale i škola. Pokud odmítá očkování, tak nesmí ani do školy. Ať se učí dítě doma a chodí na přezkoušení. Matky spoléhají na to, že do školy je vzít musí, jelikož je školní docházka povinná. Nikde, ale není psané, že se dítě nemůže vzdělávat v rodině. Zkrátka znemožnit kontakt s ostatními dětmi. Pak se uvidí, kolik matek bude ohrožovat vzdělání vlastních dětí !

(24. 03. 2019 15:56)

a-z-:Takže neočkované dítě může nakazit očkované? To je ale pí.čo. vi.na, že?

(24. 03. 2019 16:10)

ma-ka:Zakázat vycházky, návštěvy obchodu i jiných rodin.
Ale že Ti sem přes moře vozí černý breberky, o jakejch se Ti ani nesnilo, takový vymazlený, co překročí i hranice možností Lékařů bez hranic.... to neva????

(24. 03. 2019 19:36)

ma-ka:Jak by neočkované dítě mohlo ohrožovat očkované??? Čímn přemejšlíš? Mediama? Očkované dítě je přece chráněné vakcínou, nemoc nemůže dostat, rodiče udělali, co chtěli, chrání si své dítě před nemocí. Tečka. Může jim být šumák, jestli kolem lítá žloutenka nebo spalničky, jejich dítě je naočkované, takže chráněné.

(24. 03. 2019 19:32)

anonym01:RUSACI UZ NEVI JAK NAS MAJI LIKVIDOVAT. NEJDRIVE NOVIČOK, NYNI SPALNIČKA A CO BUDE ZITRA? EBOLA?

(24. 03. 2019 13:35)

a-z-:Už někdo začal vyšetřovat připrchlíky?

(24. 03. 2019 13:22)
1080p 720p 360p
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy