24. červen 2019
Svátek slaví Jan, zítra Ivan
DISKUSE K ČLÁNKU


jasnovidec01:Přátelé, kolegové a klienti vzpomínají na Martina Hrnka, který v neděli zahynul společně se svou matkou a dcerou na palubě letadla mířícího z Addis Abeby do Nairobi. Jaký byl syn slovenského poslance Antona Hrnka? Odpovídají vzpomínky jeho kolegů a kamarádů. ty vole redaktore !!!!! nauč se po sobě číst..to nebyla jeho ::dcera:::!!!ale sestra.

(25. 03. 2019 20:55)

voorel: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(12. 03. 2019 14:54)

zwil:Se svou matkou a dcerou?Co to zase kur.va ble.jete za pí.cov.iny...snad se svou matkou a sestrou.Kdyz neumíte vyb.lit srac.ky,co by dávaly smysl,tak se na to vy.ser.te...jinak tatínek hnil 30 let v politice,to mluví samo za sebe...

(12. 03. 2019 13:56)

horalysa:Díky tatínkovi si žil jako Bohém, jako Bohém také skončil.

(12. 03. 2019 08:35)

prycsnima:Uz léta každý KOK i OT vi ,ze s africkejma érolinkama se nelétá

(12. 03. 2019 08:26)

vihor:I závěr jeho života měl smysl. Posloužil jako beta tester softwaru letového systému MCAS v Beoingu 737 MAX. Firma Boeing už díky tomu prý pracuje na updatu, který si bude možno brzy stáhnout. Každopádně plyne z toho poučení i pro další cestující, že by se měli letecké společnosti ptát, se kterou verzí softwaru je jejich let:
Cestující: Chtěl bych si u vás rezervovat letenku.
Aerolinka: A kam to bude?
Cestující: Do Nairobi. Jakou verzi softwaru letadla máte?
Aerolinka: Boeing 737 MAX 1.0
Cestující: Tak tím neletím. Požaduji minimálně verzi 2.0.

(12. 03. 2019 07:11)

papouskova:A to jako myslíš, že verze2.0. zaručí, že letadlo nespadne?? Letadlo může mít i jiné poruchy + dnes se hodně šetří a generálky letadel se nedělají v termínech, vše se mnohdy dělá horkou jehlou. Únava materiálu a krytá vada, bomba či výbušnina v letadle, únos letadla silný déšť a vítr atd... těch možností je bohužel už hodně a nějaká verze 2.0. teda jistotu nedá nikomu

(12. 03. 2019 12:56)

vihor:Obyčejné mobily také dřív "nepadaly" a dnes už si lidé zvykli, že jim mobil občas "spadne", tedy se restartuje či vypne. U letadel se to může vyřešit tak, že dostanou padák. Dříve letečtí odborníci proti padákům argumentovali tak, že to nemá smysl, protože letadlo nikdy nepadá střemhlav dolů nýbrž klouže. Tuto vlastnost se podařilo Boeingu novým systémem odstranit. Dříve totiž byly případy, kdy letadlo bylo schopno při závadě přistát i bez motorů. S těmi novými obrovskými větrákomotory, které 737 MAX dostal, a na které nikdy nebyl projektován (původní 737-100 měl malé motory turbojet a celkově má 737 nízký podvozek kvůli snažší obsluze), získal zřejmě 737 MAX klouzavé vlastnosti cihly. Při současném rozvoji pevných nanomateriálů by snad už šlo vyrobit relativně lehký a dostatečně velký padák, na kterém by v případě selhání elektroniky mohlo letadlo měkce dosednout.

(12. 03. 2019 13:39)
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy