2. červenec 2020
Svátek slaví Patricie, zítra Radomír
DISKUSE K ČLÁNKU


qh.taha.55...@...: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(19. 02. 2020 01:02)

kristinn:v starej ére to išlo, kapitalisti to nie sú schopní zabezpečiť. A to iste v starej ére nebol taký presun ľudí, aký je teraz...

(15. 01. 2019 16:31)

Pahr:ČSA by bez problémů mohly provozovat linku Praha-Košice s mezipřistáním v Ostravě, jak už to dělaly dřív.

(14. 01. 2019 23:41)

lucio1:Než se "doplácáte" do letadla jsem tam vlakem..

(11. 01. 2019 19:42)

snehulak:A to je při současném stavu D1 pro dopravu do Ostravy špatná zpráva. Co takhle kdyby nastoupila nějaká soukromá firma s Turbolety?

(11. 01. 2019 11:06)

vihor:Ekonomika leteckého byznysu je neúprosná. Ty společnosti mají jistě dobře spočítané, proč do Ostravy nebo Bratislavy nelétají. Aneb jak říká ten vtip: Víte, jak se stát milionářem? Staňte se nejdřív miliardářem, a pak si založte leteckou společnost. Jediný, kdo se tam uživí, je asi opravdu ten Ryanair, kde létají buď začátečníci, kteří potřebují praxi a nevadí jim, že mají nižší plat než zametač ulic, nebo už nějací vysloužilci.

Nějaká soukromá firma s Turbolety se na takové lince určitě neuživí. Protože ta místa typu Ostrava jsou v principu ztrátová, protože tam není nic zajímavého, co by přitáhlo hodně lidí ochotných platit za letenku. Takže zbývají opravdu jen charterové lety a nebo linka velké a silné letecké společnosti do jejich primárního hubu, odkud cestující poletí dál, a to zaplatí tu ztrátovou místní linku. Jenže z mnohem zajímavějšího a bohatšího Brna zkoušela létat třeba Lufthansa do Mnichova, a také to nebyla schopna utáhnout.

Ale pokud třeba vyhrajete miliardu v Jackpotu, tak můžete zkusit vyhrané peníze utopit v nějaké té nostalgické lince s Turbolety

(11. 01. 2019 20:19)
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy