18. říjen 2019
Svátek slaví Lukáš, zítra Michaela
DISKUSE K ČLÁNKU


pandrhola:možná to nebude souviset, protože po 24 letech si nepamatuji, jaká letecká společnost to byla, ale pamatuji si přesně letadlo TU-154. V roce 1994jsem letěl poprvé do Řecka, letiště Tessaloniky.bohužel chytil jsem místo na křídle, když bylo Tu-154 ve vzduchu, vzpoměl jsem si na ,,četníka ze Saint Tropez"jak klepal na schůdkách do letadla. Viděl jsem jak se otvíraly škvíry v snýtovaných křídlech, no hrůza, mezery asi 1-1,5cm,no, nebyl to dobrýpocit. Od té doby jsem letěl ještě 22x a nikdo mi nevěří, nikdy jsem nezažil zpoždění letu, nebo cokoliv jiného, naopak, 2x při příznivém větru jsme doletěli na Rhodos o 30 min. dříve. To, co tady čtu, věřím že se to děje, ale já měl kliku, že mne to nepotkalo.Už se opět těším do Řecka, letu zdar....

(20. 08. 2017 16:09)

surfer: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(20. 08. 2017 18:10)

pepen.: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(20. 08. 2017 22:04)

pepen.: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(17. 08. 2017 07:29)

renataren:Paní poněkud blbá... Asi si myslela, že má okénko zalepené páskou, aby nevypadlo, ne? Tak chtěla přesadit... Dobrý vtip! Kdyby byl ten problém skutečně tak vážný, tak vysoko ve vzduchu přetlakem v letadle by se udělala díra a letadlo by šlo k zemi... Takže nějaké přesazení by nepomohlo... Určitě by si nějaká letecká společnost lajzla řešit vážnější problémy páskou... Více myslet!!!

(16. 08. 2017 23:02)

brezovakroman:Ten názor leteckého experta nemá chybu , je vidět jaké blbce v této republice máme.

(16. 08. 2017 22:06)

666provas: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(16. 08. 2017 17:55)

ov21:pozoruhodna je spis odpoved od trable service , nevi z jakeho letadla fotografie pochazi, to muze znamenat take ze takhle maji opravena vsechna letadla

(16. 08. 2017 17:44)

verprag:My když jsme před 10 lety letěli s Travel servisem do Egypta, tak jsme si po vzlétnutí všimli, že okénko je přes celé okno prasklé...! Vyděšeni jsme to ihned nahlásili letušce. Ta přivedla kapitána, který nás ujistil, že je vše v pořádku. Tlak neklesá a okénko má prý 3 vrstvy ! Celý let jsme ale měli zkažený a jen jsme se "modlili", aby už jsme v pořádku přistáli! V Egyptě letadlo podle letového plánu pochopitelně nabralo vracející se klienty a jako by nic letělo zpět do ČR. A možná Travel servis v pohodě odlétal takhle celou sezonu !

(16. 08. 2017 17:35)

renataren:Žádný letadlo nespadlo, tak co tady řešíte , odborníku???

(16. 08. 2017 23:04)

zden1:Tady je pozoruhodná hlavně spolehlivost a nedochvilnost této béčkové odnože ČSA.Tito sr...či mají každý druhý let zpožděný,zákazníci jsou pro ně jak obtížný hmyz a jestli je okénko oblepené páskou či ne je jen drobný detail,protože let neměl výjimečně zpoždění,což samo o sobě je důvod k oslavě.Moje zkušenosti s touto kompanií jsou tragické,před 4 lety zpoždění 2 hod při letu Barcelona - Praha,bez omluvy,bez odškodnění,letos v červnu na lince Valencie - Praha opět 2 hodiny a bez jekékoliv informace proč a jak a kdy a to samé v červenci se přihodilo známému při přímém letu do Valencie se nechtěně podíval až do lyonu,kde bylo mezipřistání a o 2 hod později dosáhl zakoupeného cíle cesty,opět bez jakékoliv kompenzace,omluvy apod.Je zřejmé že standardem firmy Smartwing alias Travelservis jsou nekvalitní služby a zpoždění a jelikož jsou majetkově propojeni s ČSA nedá se očekávat fungování nějakého konkurenčního boje.Jediné co můžeme,je důsledně upozorňovat na každé zpoždění této šlendriánské firmy,která by za normálních okolností nemohla např. v Německu vůbec fungovat

(16. 08. 2017 17:19)

pepen.: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(17. 08. 2017 07:33)

jardavozembouch:k clanku o patercatech - rodina vedela, ze deti musi do skolky, tak si spoustu veci (krome obleceni) mohli nakoupit prubezne. ale holt kdyz prosustrovali vsechny penize, jidlo ktere ten samy den nesni vyhazuji, tak se nesmi divit. jiste, nemohou za to, ze se narodila patercata, ale pan by mohl jit delat a ne somrovat a prikazovat lidem, aby jim venovali potrebne veci.

(16. 08. 2017 17:11)

b.o.y:To plexisklo zevnitř není okýnko. Okýnko je skleněné a přiléhá ke kovovému trupu letadla. Plexisklo zevnitř je jenom součást vnitního čalounění, aby to líp vypadalo a taky proto, že skutečné skleněné okno bývá za letu namrzlé. Je úplně fuk, že to je přilepené páskou. Letadlo by letělo, i kdyby to tam nebylo vůbec.

(16. 08. 2017 16:38)

stalinovapravakoule: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(16. 08. 2017 16:27)

bohuslav-sobotka: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(16. 08. 2017 15:54)

naidka:Mě by zajímalo, jestli účastníci ankety - Jste jako zákazníci spokojeni se službami letecké společnosti Travel Service? 74% NE - 26% ANO - někdy letěli s TS, popř. letadlem vůbec.
Komu se jejich služby nelíbí, jistě je možnost využít letadel jiné společnosti na úrovni, kde se v žádném případě PILOTOVI NETLESKÁ !

(16. 08. 2017 14:40)

petrmetr: Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse...

(16. 08. 2017 15:04)

naidka:Kdyby těsnění u okna bylo závadné, tak to neodnesou jenom cestující sedící nejblíž, ale celé letadlo včetně kapitána.

(16. 08. 2017 15:09)

pomoooc-hori:Dřepíš celej den na pérdeli u diskuze, kašpare. Lítáš z hajzlu k Plesku?

(16. 08. 2017 15:17)
Zpět na Blesk.cz
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy