22. říjen 2019
Svátek slaví Sabina, zítra Teodor
DISKUSE K ČLÁNKU

Silurus:Výživový poradce, trend dnešní doby,to je práce hodná chlapa. Myslím, že by pan Havlíček měl plácat svá moudra s respektem k manuálně pracujícím lidem.Rád bych ho viděl po devíti hodinové šichtě ve fabrice po tom, co se ráno našťouchl kašičkou ze zrní..... jinak za mě

(01. 07. 2017 07:32)

Gerys:Lidé si budou jíst co jim chutná a myslím si že žádnej pi*us jim nebude říkat co si k tomu řizku dají jestli chleba Nebo salát nebo řízek a čokoládu tyhle chytrolkove by si měli koukat především samy k sobě do talíře

(29. 05. 2017 06:27)

Akari:Takove keci to plati mozna tak na ti co sedej celej den na ***i v kanclu a nic poradneho nedelaj . Bych chtel videt jak by jim stacilo nejake " zrni " kdyz by mneli delat neco poradneho . Pracuju jako Mechanik motorovych lokomotiv a rizek se salatem je skoro pro mne zaklad dne . Tohle proste muze pronest nekdo kdo nic nedela ....

(02. 04. 2017 12:39)

dohlib:Pane Havlíčku, to se mi vůbec nelíbí, jak diskriminujete milovníky dobrého masa a řízků tím, že je nezaměstnáte. Kolikrát jsem byl pane H. na nemocenské já, milovník steaků a řízků za 30 let práce na nemocenské ? Ani jednou...A Ti, co tlačí do sebe dusičnany, pesticidy, herbicidy geneticky modifikované a pak sedí asi u Vás v práci na WC se srajdou hodiny, tak ty si asi platíte, že ? Bežte někam s tou Vaší pseudozdravou výživou !!!!!

(24. 03. 2017 10:53)

JanaJ:Já bych zase doma nechtěla chlapa, co snídání zrní a řeší jenom zdravou výživu, nicméně sám hulí. Jeden čas se můj muž denně vážil a kňučel, když 20 dkg přibral a to měl 183 cm a 80 kg. Myslela jsem, že se z něj zcvoknu. Takže za mě všeho s mírou a to i ve zdravé výživě.

(24. 03. 2017 10:45)

pavel.rychnovsky.9:

(22. 03. 2017 22:28)

victor1:Však zdravotnictví má být dostupné všem a zadarmo,ty blbé prase!!!Snad platíme zdravotní pojištění,ne ty hovado?Co se ti na tom nelíbí,dobytku?

(22. 03. 2017 20:04)