K moři vyjelo s cestovní skupinou Fischer o 38 procent lidí více, do exotiky pak o 40 procent více. Zájem o lyžařské zájezdy pod značkou Nev-Dama stoupl meziročně o šest procent.

Největší zájem byl o zájezdy do Španělska a Řecka. Mezi nejoblíbenější exotické destinace patřily loni Spojené Arabské Emiráty, Dominikánská republika a Kuba.

"Společnost očekává v roce 2018 zvýšení vlastních tržeb, počtu přepravených osob a ziskovosti v důsledku zlepšení situace na trhu cestovních služeb a investic do technologií," uvedla firma ve zprávě. Předpokládá také navýšení tržního podílu.

Cestovní skupina Fischer je členem finanční a investiční skupiny KKCG. Sdružuje značky Fischer, Nev-Dama, Privileq a eTravel.cz.

Konkurenční Čedok se loni po třech ztrátových letech vrátil k zisku, když vydělal 3,1 milionu korun. Obrat společnosti dosáhl 2,15 miliardy korun. Cestovní kancelář Exim tours loni prodala v tuzemsku zájezdy za 4,71 miliardy korun.