Pokud chtějí zaměstnavatelé poskytnout studentům informace o volných pracovních pozicí, je účinná především propagace na Facebooku. Bezmála tři čtvrtiny studentů uvedly, že ho vedle sociálních používá také pro kariérní účely. Drtivá většina z nich je na něm navíc prakticky neustále, třetina ho kontroluje průběžně a polovina několikrát denně.

V otázkách kariéry je mezi vysokoškoláky populární také portál Primát.cz. Na tomto webu hledá informace bezmála polovina respondentů, přičemž 86 procent z nich uvedlo, že na něm vyhledává primárně informace o potenciálních zaměstnavatelích. Přístupy na tento server však nejsou tak časté jako v případě Facebooku. Největší skupina studentů (35 procent) ho navštěvuje několikrát měsíčně.

Vedle sociálních sítí jsou dalším zdrojem informací časopisy zaměřené na studenty a jejich kariéru, které uvedlo 31 procent respondentů. V této skupině bezmála polovina jmenovala časopis Studenta a více než pětina čerpá informace z univerzitních magazínů.

Jednadvacet procent studentů VŠ hledá informace o možném uplatnění na specializovaných pracovních serverech. Více než tři čtvrtiny v této skupině uvedly portál jobs.cz a 61 procent dotázaných server prace.cz.

Šestnáct procent respondentů uvedlo, že informace získává z inzerátů v tištěných novinách či časopisech. Nejpopulárnější je přitom Mladá fronta Dnes, kterou jmenovalo 52 procent studentů. Denně nebo několikrát týdně tento list čte 38 procent studentů.

Na druhém místě v této skupině skončily Hospodářské noviny, které jmenovala více než čtvrtina studentů. Největší skupina z nich (43 procent) přitom tento deník čte několikrát měsíčně. Z časopisů je mezi studenty nejpopulárnější Reflex.