"Chceme udělat fashion week, který odpovídá 21. století. Chceme rozšířit bázi návrhářů i publika. Máme digitální tým, takže my pojedeme fashion week, který půjde nonstop," řekl Kalfař. Díky streamování budou moci lidé sledovat dění v zákulisí během příprav i během samotné show. "Sledujeme trend, že všechno je realita, ale všechno zároveň probíhá online," dodala k hlavní myšlence fotografka Lucie Robinson, která se podílela na vzniku kampaně.

Módní akce se tak dostává za hranice původního místa konání v Ostravě. "Bude to dostupné na všech našich kanálech, na kanálech partnerů, hvězd a kohokoliv, kdo to bude chtít sdílet," uvedl Kalfař. Na komunikačních kanálech akce včetně připravovaného webu bude speciální klíč ke streamu, který si zájemci budou moci vložit na své sociální sítě a rozšířit tak dosah sledovanosti akce. Jména účastníků i zahraničních hostů zveřejní pořadatelé v lednu.

Původní módní událost Ostrava Fashion Weekend zahájila činnost v roce 2016. Během následujících let prošla organizačními změnami, které vyústily v Czechoslovak Fashion Week. Podle zástupců akce byl tento krok nevyhnutelný a má poukázat mimo jiné na společnou historii a spolupráci České republiky a Slovenska.