Minulé vedení Prahy plánovalo postavit parkovací terminál s kapacitou mezi 1500 a 3500 parkovacími místy přímo nad křižovatkou Rozvadovské spojky a Řevnické ulice. Podle Scheinherra se nová koalice shodla na tom, že plán je předimenzovaný a pokračovat v něm nebude. Připravují nicméně jiný projekt na Zličíně, který má rovněž přispět k rozšíření sítě P+R parkovišť.

U depa vozů metra by měla vzniknout stanice, která by město vyšla levně, protože koleje už tam vedou. Prodloužení by sloužilo k obsluze nového P+R parkoviště, které by mělo podobu dvou vícepatrových parkovacích domů. První by měl podle stávajícího návrhu kapacitu 600 a po plánovaném rozšíření 1200 parkovacích míst a ve druhém by zaparkovalo 720 aut. Podobný dům chce město stavět i na jiných místech, například u stanice metra Depo Hostivař na trase A.

Nový radní Prahy pro majetek Jan Chabr (Spojené síly pro Prahu/TOP 09) chce také začít vykupovat pozemky pro vybudování dalšího P+R parkoviště v lokalitě Dlouhá míle v západní částí Prahy nedaleko ruzyňského letiště. V budoucnu by mělo navazovat na plánovanou vlakovou stanici ve směru na letiště.

Rozhodnutí nepokračovat v projektu terminálu kritizuje opoziční zastupitel Petr Stuchlík (ANO). "Pořád se bavíme o tom, jak nemáme parkovací místa pro Středočechy, ale na druhé straně je zrušen projekt velkého záchytného parkoviště. Namísto toho ale dál přibývají cyklostezky a zužují se jízdní pruhy pro automobily," uvedl.

Nedostatek P+R parkovišť je často připomínaným problémem pražské dopravy. Jsou určena primárně pro mimopražské řidiče, kteří dojíždějí do metropole za prací, magistrát je chce motivovat k tomu, aby auto nechali na kraji města a dále pokračovali MHD. P+R parkoviště jsou na více než desítce míst především v blízkosti nádraží a stanic metra. Jejich kapacita je 3000 míst.