Dopravce zajišťuje linkovou dopravu na Vyškovsku, části Hodonínska, Břeclavska a Brněnska. V poslední z oblastí bude jezdit pouze do konce září příštího roku. Kraji dal výpověď, aby se dále nekumulovala ztráta, kterou kraj nemohl kompenzovat. O znovuzískání linek bude usilovat v soutěži.

Průměrná mzda řidiče se zvýšila razantně o téměř 5000 korun na 26.500, celková průměrná mzda v podniku je jen o 100 korun vyšší. Ze 181 zaměstnanců je řidičů 153, což je stejný počet jako o rok dříve. "Loni se stabilizoval stav v personální oblasti, čímž se podařilo částečně vyřešit situaci z předchozích let, kdy jsme zaznamenali pokles stavu pracovníků v kategorii řidičů z důvodů dlouhodobé nemocnosti a konkurenčního prostředí," uvedl ve zprávě předseda představenstva Peter Baďura.

Dalšími negativy v hospodaření byla rostoucí cena nafty a její vyšší spotřeba kvůli více ujetým kilometrům. Řada silnic se totiž opravovala a bylo nutné jezdit objížďkami. Letos se očekává kladný výsledek i proto, že se výnosy navýší díky valorizačním doložkám, které se zpožděním zajišťují růst plateb od kraje v návaznosti na dražší naftu.

Společnost vznikla na začátku 90. let jako nástupce ČSAD Vyškov a v roce 2009 se sloučila se společností Bodos Bus. Dříve provozovala i komerční dálkovou dopravu, všechny linky však postupně zrušila.

Obrat a zisk společnosti (v tis. Kč)

201720162015201420132012
obrat207.300198.400194.500197.600155.300259.800
zisk-9500-70003501490-5700-7200

Zdroj: výroční zprávy ve Sbírce listin