"Jsme na mezinárodním letišti. Nevěřím, že se tu účtuje v hotovosti, z ruky do ruky, s mechanikem u letadla," stěžoval si cestující. Desetihodinové čekání provázely hádky, křik a pláč dětí. "Někteří ztratili důvěru, nevěděli, zda letadlo bude fungovat, a zvažovali, zda nepřestoupí raději na jiný let," dodal.

Nicméně poté, co zástupce aerolinek od cestujících vybral 2500 juanů (asi 8300 Kč), letadlo nakonec z Pekingu vzlétlo, aby ve Varšavě přistálo přibližně v deset večer, místo plánovaného poledne.

LOT podle listu Gazeta Wyborcza nejprve tvrdil, že poruchu odstranil v souladu s platnými postupy a informaci o sbírce mezi pasažéry popřel jako nepravdivou. Později však mluvčí aerolinek Adrian Kubicki přiznal, že cestující se opravdu poskládali, protože zástupce letecké společnosti neměl u sebe dostatečnou hotovost a sám se rozhodl obrátit se na cestující ve snaze maximálně urychlil odlet do Varšavy.

Po příletu do polské metropole se člen vedení aerolinek omluvil cestujícím, poděkoval jim a vrátil peníze. Jako odškodnění dostali ti, co do sbírky přispěli, poukaz na další let.