Cestující mohou kombinovat všechna vnitrostátní vlaková i autobusová spojení obou firem. Leo Express tak získal k celkem 98 vlakovým spojům více než 490 nových autobusových spojů týdně. Podle Sedlaříka dopravce nemusel kvůli spolupráci upravovat svůj jízdní řád a v současnosti se čeká na nový jízdní řád FlixBusu, aby mohly být do jízdního řádu zahrnuty další spoje.

Společný prodej jízdenek navázal na dlouhodobou spolupráci obou společností. V minulých letech navazovaly mezinárodní linky FlixBusu na vlakové spoje Leo Expressu a obě firmy spolupracovaly i při prodeji jízdenek na tyto spoje. Dalším společným projektem je model Locomore, kdy v srpnu loňského roku obě firmy otevřely železniční spojení mezi Berlínem a Stuttgartem.

FlixBus byl založen v Německu a soustředí se na vnitrostátní i mezinárodní autobusovou dopravu. První linky v ČR spustil v roce 2015. Nyní působí ve 27 evropských zemích a evropská síť FlixBusu zahrnuje přibližně 250.000 denních spojů do 1400 destinací.

Český soukromý dopravce Leo Express zahájil svůj provoz v roce 2012 na lince Praha-Ostrava. V současnosti provozuje síť vlakových i autobusových spojení v sedmi zemích střední a východní Evropy.