Společnost v Česku provozuje pět souprav vlaků, jako hlavní linku uvádí spojení vedoucí z Prahy přes Pardubice, Uherské Hradiště a Trenčín do Nitry. V současnosti na tuto trasu vypravuje jeden spoj denně, o víkendu pak vypravuje ještě jedno spojení navíc. To vyjíždí směrem na Slovensko v pátek a v sobotu, v opačném směru vozí cestující v sobotu a v neděli.

Podle Nálevky se počet spojů do Nitry rozšiřovat nebude. Uvolněnou víkendovou soupravu z šumavské linky ale společnost využije pro zdvojnásobení, případně ztrojnásobení kapacity vlaku do Nitry, kde počet cestujících pravidelně narůstá.

Významné změny společnost pro příští rok neplánuje u příměstské linky mezi Prahou a Benešovem. Výjimkou je dočasné zrušení spojů v období mezi Vánocemi a Silvestrem kvůli nízkému zájmu cestujících. Na lince v pracovní dny společnost provozuje osm párů vlaků, její provoz z podobného důvodu společnost během Vánoc pozastavila i loni, dodal Nálevka.

Linku z Prahy do Krumlova a Nové Pece společnost spustila loni v prosinci. Původně předpokládala, že od letošního léta bude v provozu každý den. To se ale nakonec nestalo mimo jiné i proto, že podobné spojení z Prahy přes Český Krumlov do Nového Údolí spustily na objednávku Jihočeského kraje České dráhy. ČD ale na rozdíl od Arrivy na lince jezdí takzvaně v závazku veřejné služby, a mají tedy ztrátu z provozu hrazenou krajem.

Nejvýznamnější změny z dalších konkurentů státem vlastněných Českých drah oznámila společnost GW Train Regio. Ta od prosince převezme na lince mezi Plzní a Mostem zbylé spoje, které od loňského vstupu společnosti na tuto trasu nadále provozovaly České dráhy. Celkem tak společnost na trase vypraví devět spojů místo pěti. Od Českých drah rovněž od prosince převezme provoz na trojici šumavských lokálek.

Razantní navýšení počtu spojů plánuje i RegioJet podnikatele Radima Jančury na lince mezi Prahou a Brnem. Z původních čtyřech párů vlaků chce společnost na trati od nového řádu vypravovat devět párů žlutých vlaků. Čtyři by měly podle plánů firmy končit ve Vídni a další tři v Bratislavě. Podle mluvčího Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) Pavla Tesaře se všechny tyto spoje na české straně na vytíženou trasu vejdou a jsou tak zaznamenány v návrhu jízdního řádu.