Partners získala loni 37.000 nových klientů a jejich počet tak stoupl na celkových 477.000. Z jednotlivých finančních produktů měl příznivý vliv na růst tržeb koncept franšíz, finančně poradenských poboček tzv. Partners marketů. Projekt začal fungovat před třemi lety a jeho podíl na produkci firmy neustále roste. Za loňský rok činil 13 procent, na počtu smluv to bylo 19 procent.

Na tržbách se podílel zejména růst úvěrů, který dosáhl rekordních 20 miliard Kč. Proti předchozímu roku to byl růst o více než tři miliardy Kč. Boom táhly hypotéky, které se na celkovém objemu podílely částkou 17,5 miliardy Kč, úvěry ze stavebního spoření činily 0,6 miliardy Kč, ostatní úvěry pak 1,8 miliardy Kč. "Největší zájem byl již standardně o nákup nemovitostí, enormní poptávka byla také o refinancování, a to i třeba rok dopředu. Hlavním lákadlem byly samozřejmě extrémně nízké sazby," uvedla analytička Partners Lucie Drásalová.

Dařilo se také investicím, jednorázové vklady do podílových fondů překonaly částku 1,3 miliardy Kč, nástroje pravidelného investování pak zaznamenaly stabilní roční příliv 460 milionů korun. Stamiliony korun přitekly do krátkodobých termínovaných vkladů, které při dnešních úrokových sazbách představují alternativu konzervativních fondů.

U životního pojištění došlo k očekávanému poklesu předepsaného pojistného, konkrétně z 560 na 450 milionů Kč. Jde o dlouhodobý trend, který zasahuje investiční životní pojištění. Rizikové pojistky naopak vzrostly proti předloňsku o deset milionů Kč na 75 milionů Kč.

Partners se v roce 2009 stala největší finančně-poradenskou firmou v České republice. Do skupiny Partners patří i další projekty, Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners Média a Partners investiční společnost, založená koncem roku 2010.