Na čtvrtém místě jsou prodejny Albert (12 pct.), pátý je diskontní řetězec Lidl (devět pct.). Hlavními důvody pro výběr prodejny jako hlavního nákupního místa jsou, kromě dobré dostupnosti, šíře sortimentu, slevové akce a celková cenová úroveň zboží v prodejně.

V průměru nejmladší kmenové zákazníky mají diskonty Lidl a hypermarkety Globus a Tesco. Nejvyšší průměrné příjmy mají domácnosti hypermarketu Globus. Největší podíl kmenových zákazníků s maturitou nebo s vysokoškolským vzděláním má hypermarket Globus a supermarket Billa.

Spotřebitelská nálada Čechů se meziročně zlepšila. Podle výsledků studie sice 82 procent českých domácností stále uvádí, že současná ekonomická situace má vliv na změnu jejich nákupního chování, poprvé od roku 2010 ale jejich podíl meziročně klesl. Nejvíce pociťují vliv krize kmenoví zákazníci diskontních prodejen Penny Market a Lidl. Relativně nejméně jsou ekonomickou situací ovlivněni zákazníci řetězců Billa a Albert hypermarket.

Studie také potvrdila dominantní pozici hypermarketů na českém maloobchodním trhu, jako své hlavní nákupní místo je uvádí 47 procent domácností. Diskonty si udržují druhou pozici, dává jim přednost 24 procent rodin. Obliba supermarketů opět mírněoklesla, mají nyní 16procentní preference. Menším prodejnám dává přednost 13 procent českých domácností.